Snuffer Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Een bedrijf in Italie dat al motoren maakt met een eigen besturing (wel Diseq) ontving ik info over de nieuwe motoren. Deze zijn zoals het eruitziet echt heel mooi omdat het bedrijf in Jan 2010 10 jaar bestaad is de info over deze nieuwe motoren pas in Januari te vinden. Als het mag kan ik een plaatje posten helaas staat daar de naam op. I.v.m. mijn diverse bans zet ik het erop als ik toestemming heb van een MOD. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Duwgati Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Als het een merknaam of de naam van een fabrikant is die erop staat, dus niet de naam van een bedrijf dat direct aan eindgebruikers verkoopt, dan is er geen bezwaar.
Snuffer Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Het zijn STAB motoren TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
minplus Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ook een vrolijk kerstfeest! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen