Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast calculator
Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: calculator
Ik vind het beeld van sommige Vlaamse commerciële zenders er niet uit zien.
Acht bijvoorbeeld is net of je naar het beeld kijkt door een panty.

Ik weet niet hoe dat kanaal er op de kabel uitziet, maar ik vermoed een stuk beter.


zoveel beter is het daar ook niet,de bitrate voor dat kanaal is ook niet heel hoog.
maar denk dat ze het zo binnenkrijgen.


Als de beeldkwaliteit op de kabel ook niet veel beter is van Acht, begrijp ik niet dat deze zender dat voldoende vindt. In 2010 kan dat echt niet meer met de steeds groter wordende televisieschermen.

Ik verbaas me daar echt over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je geen groot scherm nemen he, wie is hier nu degene welke de foute keuze maakt degene die een groot scherm neemt en weet dat het materiaal er eigenlijk nog niet (of mondjesmaat voor is) of de contentprovider die ook maar moet inspringen op wat de fabrikanten verzinnen.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Dan moet je geen groot scherm nemen he, wie is hier nu degene welke de foute keuze maakt degene die een groot scherm neemt en weet dat het materiaal er eigenlijk nog niet (of mondjesmaat voor is) of de contentprovider die ook maar moet inspringen op wat de fabrikanten verzinnen.


Maar nu een kleiner scherm nemen terwijl het materiaal er wss ooit wel zal zijn lijkt me ook geen goed idee,dan zit je daar met je klein scherm. Als je dan toch veel geld gaat uitgeven kan je beter genoeg uitgeven, want uiteindelijk krijg je spijt van je iets goedkopere aankoop ...

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan

Ik dacht altijd dat de grondstations voor Astra in Luxemburg stonden.


Dat klopt, maar er is slechts één transponder die door Astra zelf wordt opgestraald: De transponder op 19 Oost waarop RTL 4 wordt uitgezonden. Dit omdat RTL 4 formeel een Luxemburgse zender is.

De rest van de transponders wordt opgestraald op het grondstation van CDS in Hilversum. Ik weet niet wat de situatie is met de transponder op 13 Oost van Télésat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...