boarder Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ik ben op zoek naar het schema van de voeding van bovenstaand apparaat. Er zijn enkele SMD-weerstanden onherkenbaar verbrand. Philips levert hier geen onderdelen voor, maar ik had deze toch graag op component niveau hersteld.
iemand Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Staan de uitgangsspanningen v/d voeding op de print ? Dan kun je evt met andere voeding experimenteren. google gaf 2 hits (maar geen gratis) in ieder geval chassis nummer nu bekend ;-) Y:\P-PDF\PHILIPS MAGNAVOX\CHASSIS LC4.5E AA\SERVICE MANUAL 32PF4320-10 CHASSIS LC4.5E AA.pdf gr. Erik
boarder Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb de volledige service-handleiding maar daar staat het schema van de voeding niet in. Deze wordt door Philips aanzien als een blackbox en enkel leverbaar als volledige print - kosten ruim 200 euro
iemand Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 zie PM met link naar PDF het is een 16Mb PDF en op A14 is toch de Supply ? gr. Erik
iemand Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Inderdaad A14 lijkt me het niet ??? Op A15 staan wel de uitgangsspaningen v/d voeding (linksbovenaan) Op blz 23 "supply voltage overview" blijkt dat het inderdaad niet A14 of A15 is, maar een niet beschreven unit. Jammer . hopelijk heeft iemand anders nog en een tip gr. Erik
boarder Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 A15 is wel een deel van de voeding, maar deze is veel groter dan wat daar getekend is. Bij mijn voeidng zijn de meeste defecten in het primaire deel van de voeding (fet, condendasator, beveiligingsweerstanden,..)
iemand Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 wat is het nummer van de hak-tor en of regulator-IC mischien is daar een voorbeeld schema te vinden. gr. Erik
boarder Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 Klopt Steve. deze TEA1601T stuurt de fet P3NB30FB aan. Hierbuiten zit nog een TEA1533AT. Deze regelaars zijn via verschillende optocouplers verbonden met de secundaire. Een blok- of gewoon schema zou een heel stuk helpen. Ik zal vanavond of morgenvroeg een foto toevoegen.
Steve Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 waarschijnlijk heb je deze voeding er in zitten. 250w_smps_measurements_227.pdf
boarder Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 Steve bedankt. Het schema is niet volledig hetzelfde maar hier kan ik zeker mee beginnen. Hartelijk dank, morgen beginnen we er aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen