Gast longwizard Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Beste, Wanneer ik de cardlezer en de twee CI slot's wil gebruiken werkt het niet goed. De onderste CI slot werkt niet. De card die in de CI-module zit geeft geen beeld. Wanneer ik de module van de onderste CI slot naar de bovenste verplaatst werkt deze wel. Is iemand bekend met dit probleem.
VluggeW Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Hallo, Hoe oud is je box? Er zijn boxen die problemen hebben met Ci slot. Je dealer kan je vast verder helpen. Greetz
chrisch Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Welke cams probeer je tegelijkertijd aan het werk te krijgen? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast longwizard Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Beste, Bedankt voor de feedback. Ik heb de box ongeveer 1 maand in huis. Het gaat om de zetacam en dragoncam
chrisch Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Beide CAMs zouden moeten werken in de AZBox, in ieder geval apart. Zie je nog bijzondere dingen in OpenXCas? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Thomas2000 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Er zijn meer boxen die problemen hebben met de dragon cam icm een andere. Dragon lijkt niet zo sociaal. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast azboxhd Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 ook bij de gemodificeerde boxen werken somigen modulens ook de org CD module niet goed.Heb daar over cont gehad met de inporteur.zij hadden het zelfde probleem ontdekt op mijn melding en er zou aan gewerkt worden. ======================= johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen