Ga naar inhoud


Rebox 8000 - opnames bekijken via pc


Wolkje

Aanbevolen berichten

Sinds ik de firmware heb opgehoogd naar v81 (van v61) kan is de opnames (ts bestanden) niet meer bekijken via het netwerk op mijn pc. Heb diverse players gebruikt. VLC, Ms Media player, BS player en powerDVD. Geen is in staat de ts bestanden goed uit te lezen. VLC player geeft het volgende aan:

'VLC is niet in staat de structuur van de invoer te herkennen:

De structuur van 'E:\Opname.idx' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details'.

Ook als ik het bestand kopieer naar de pc krijg ik dezelfde melding. Heb windows 7 professionel. Opnames gemaakt met firmware v61 doen het wel.

Herkend iemand dit probleem c q heeft iemand een oplossing?

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, met de 9000 het zelfde probleem, ook hier v81 geïnstalleerd, met v61 heb ik geen ervaring mee.

Ook als ik het opgenomen bestand vanuit het netwerk naar een vaste schijf op de pc zet, en ga renamen naar avi of mpeg dan komt hij steeds met de melding dat hij de extensie .idx niet kan lezen.

Ook ik heb dus de zelfde vraag als de topic starter.

 

Hans

kump nog we.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens gomplayer. Daarmee werkt het bij mij goed.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: cheapwatcher
Probeer eens gomplayer. Daarmee werkt het bij mij goed.


Vandaag de Rebox-9000 maar even via LAN aangesloten. Kan met andere players dan GOM inderdaad ook de TS files niet afspelen. Ziet er trouwens erg slecht uit. Lijkt wel of de interlacing in de stres raakt zeer streperig beeld bij bewegende beelden.

Even de Videooutput op WMR9 ingesteld. Nu al een stuk beter wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Asterix
Hoi, met de 9000 het zelfde probleem, ook hier v81 geïnstalleerd, met v61 heb ik geen ervaring mee.
Ook als ik het opgenomen bestand vanuit het netwerk naar een vaste schijf op de pc zet, en ga renamen naar avi of mpeg dan komt hij steeds met de melding dat hij de extensie .idx niet kan lezen.
Ook ik heb dus de zelfde vraag als de topic starter.

Hans


op de een of andere manier begrijp ik iets niet, denk ik.
als ik de opnames van de harddisk wil bekijken, of bewerken, want ik bewaar weleens wat op een dvd, kopiëer ik niet de .idx file maar de .ts files.

en die kan ik bewerken met avs video converter of met convertX2dvd en dat gaat prima. ze spelen ook de .ts files af. Dus vraag ik me af, mis ik iets of kijk je in het verkeerde bestand?

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stefan, ik gebruikte toen VLC media player dat werkte niet, dus GOM player geïnstalleerd en dat werkt wel goed.

Dus als ik met VLC een -ts bestand van de rebox wou afspelen kwam deze melding, Unrecognized format for '\\192.168.x.x\storage\HDD\World Darts Championship-1.idx' .Dus hij leest gewoon een .idx inplaats van .ts.

Conclusie volgens mij is dan dat VLC media player deze niet ondersteund.

 

kump nog we.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt begrijpelijk.

Powerdvd kan er inderdaad niks mee,

maar de 2 door mij genoemde werken prima, ik heb de afgelopen weken al zeker 5 dvd's gebrand.

ConvertX2dvd kan wat minder en werkt wat makkelijker, de avs video converter kan ook de videoresolutie nog instellen, en is dus wat ingewikkelder in de bediening.

Iemand had mij ook prjectX aangeraden maar daar begrijp ik helemaal geen fluit van.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...