Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik MyZen kwijt,het was mijn mooiste zender die ik had.

Na een week zwoegen keek ik meestal een uurtje naar de mooiste plekjes op aarde, en was daarna weer helemaal uitgerust. smirk

Weet iemand waar ie gebleven is?

Alvast bedankt!!!!!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: trucker530

Op de satelliet is hij weg bij CDS en TVV maar zit gecodeerd nog in het pakket van het Slowaakse Hello HD op de Eurobird 9A op 9 oost 11804 V 27500.

Maar denk dat je er zo niet veel aan hebt de mooie plaatjes staan nog wel op de website. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: trucker530
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik MyZen kwijt,het was mijn mooiste zender die ik had.
Na een week zwoegen keek ik meestal een uurtje naar de mooiste plekjes op aarde, en was daarna weer helemaal uitgerust. smirk

Alvast bedankt!!!!!!!

Als je er een uurtje van opgenomen had, heb je de hele programmering vastliggen.
Ik beggrijp dat je dit mooi vindt, met respect, maar de hele dag dezelfde beelden vindt ik persoonlijk toch verspilling van beperkte transponderruimte op de satelliet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Op Eurobird 9e momenteel ongecodeerd te ontvangen 11804.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4

sorry toch gecodeerd!!!!

AZbox elite HD,Wavefrontier T-90 28,2°o-26,0°o-23,5°o-19,2°o-16°o-13°o-10°o-9°o-7°o4,8°o-0,8°w-4°w-5°w-8°w-12,5°w Nu ook Ziggo

DM800HD dream elite,Triax 110cm draaibaar van 28 oost tot 30 west.

Geplaatst:

Inderdaad, op Eurobird 9e is MyZen meestal in de voormiddag ongecodeerd! Om 12u wordt het terug gecodeerd.

Ideaal om op te nemen en 's avonds voor het slapen te laten afspelen, want effectief, het was/is toch een mooie zender...

Groeten,

Saterke

Geplaatst:

Myzen had nog meer voordelen, zo kon je het geluid splitsen in

1. Zen voice 2.Zen voice+natuurgeluiden 3.Muziek

Het is jammer dat deze zender er van af is, de commersie is veel belangrijker(lees meer kijkcijfers) en het verdiend zich vanzelf terug.

Een redelijk alternatief is er in de vorm Art Channel/The Landscape Channel op 16.0 E en 33.0 E, en nu HD toch de boventoon voerd kijk eens op www.landscapehd.com.

mvg, waveman

Geplaatst:

zonder dat myzem er af is en rtl4 hd op die plek moest.

hoop dat myzen weer terug komt om lekker te relaxen met muziek en natuur geluiden.

als ze toch stopen met sd en door willen met hd dan had rtl4hd gewoon op de plek van rtl4 kunnen komen inplaats van de plek van myzen.

groeten drafts

dreambox 800hd multytenne 4 in 1 oplossing

Geplaatst:
Origineel bericht van: Draft

zonder dat myzem er af is en rtl4 hd op die plek moest.
hoop dat myzen weer terug komt om lekker te relaxen met muziek en natuur geluiden.

Daar zijn toch ook DVD's en CD's van te krijgen? Waarom moet dit 24/7 in HD-kwaliteit op de satelliet?

Origineel bericht van: Draft

als ze toch stopen met sd en door willen met hd dan had rtl4hd gewoon op de plek van rtl4 kunnen komen inplaats van de plek van myzen.
groeten drafts

Ik heb nu de indruk dat je zomaar iets roept zonder de noodzakelijke technische kennis te hebben.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen