kezza Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 het Incubus team heeft aangegeven te stoppen met verder ontwikkelen van hun images voor de Relooks/Cubecafes. De broncode zullen ze binnenkort openbaar maken. De site gaat per 1-1-2010 uit de lucht. Alles is te lezen op http://www.mystb.org Persoonlijk vindt ik het erg jammer, ik heb de image 1,5 jaar op m'n 420 gehad en moet zeggen hij was, na alle voorgaande ellende met DGS-gebaseerde images als Highlands etc., ontzettend stabiel. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
cejean Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Kezza, helemaal mee eens! Merlin return of the Incubus was voor mij de stabielste image ever met veel mogelijkheden. Nooit uitval of freezes gehad. Hopelijk gaan ze zich bezig houden in het verder ontwikkelen van enigma 2 images. Daar is nog echt veel in te verbeteren. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen