Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Hallo Satdudes! Kan iemand mij zijn ervaringen vertellen omtrent de MM module en de Echostar AD 3000ip???
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Ik heb deze combinatie. Het werkt wel, maar het schakelen tussen de diverse encryption modes duurt soms wel een halve minuut. Verder is er op verschillende zenders blok- en streepvorming in het beeld, niet ernstig maar het is er wel. Hoop dat dit helpt. Gr. Opa
Gast Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 hé kebabman je zou het gewoon eens moeten proberen , maar wacht nog FF met de aanschaf want ik denk dat de prijs wel wat gaat dalen en het aantrekkelijker wordt , maar het werkt op zich niet slecht het duurt soms FF voor hij "insprinkt" als hij op een andere codering gaat .
Gast Geplaatst: 15 juli 2002 Geplaatst: 15 juli 2002 Perman, Thanks voor je bericht. Dus jou tip is ff afwachten en dan over gaan tot aanschaf van MM. Ja kan best de aandelen staan ook shit dus alles is shit. Thanks voor tip man ik hou het in de peiling.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen