Ga naar inhoud


[Premium+ HD] HD Twin? Ik kan niet kiezen!


Gast top.peewee

Aanbevolen berichten

Gast top.peewee

Goede......,

 

Ik heb nu een topfield en wil graag een linux machine. Welke HD Twin adviseren jullie??

Ik kijk met belangstelling uit naar de nieuwe azbox premium hd+, maar de rebox 9000 vind ik ook wel te gek.

Ik weet dat er meer te koop is maar overtuig me wat ik moet kopen!

 

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast top.peewee

Heb oudjaarsdag de Azbox gekocht, eerste indruk is echt héél goed!

 

De Box is al erg getest en iz zeer stabiel!

Er zitten superleuke functies op zoals, Youtube, Pop3, Mediaplayer, Wifi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: top.peewee


De Box is al erg getest en iz zeer stabiel!
Er zitten superleuke functies op zoals, Youtube, Pop3, Mediaplayer, Wifi.


Ik zou dus geen box aanschaffen speciaal voor You tube Pop3 enz...

Ik denk dat een belangrijker punt is?
Stabiliteit - werking softcam's - werking evt. CI's - Beeld kwaliteit - Technische ondersteuning.Is het een Twin tuner??Hoe wordt de twin ondersteund?

Wat betreft de AzBox is al erg getest??Was dat niet de Combo versie???De Twin is er volgens mij net??


Als die dan ook nog de rest van de specs heeft zoals hierboven dan zou ik zeggen leuk dat het er op zit Maar???

Ik heb eindelijk na een jaar wachten toch maar een "vrij" dure DM8000 aangeschaft.Ik heb hem nu bijna een week maar ik kan nog niet 1 negatief ding opnoemen van dit apparaat!!Oja toch wel...De voeding wordt te warm maar daar ga ik zo even een fan voor halen.

Nee mijn conclusie na een jaar lezen en wachten heb ik uit eindelijk toch weer voor een Dream gekozen..Alles klopt gewoon aan dit apparaat behalve natuurlijk het dure prijskaartje in deze crisis tijd.

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
Origineel bericht van: top.peewee


De Box is al erg getest en iz zeer stabiel!
Er zitten superleuke functies op zoals, Youtube, Pop3, Mediaplayer, Wifi.


Ik zou dus geen box aanschaffen speciaal voor You tube Pop3 enz...

Ik denk dat een belangrijker punt is?
Stabiliteit - perfect
werking softcam's - Laatste Multicas versies werken 100%
werking evt. CI's - Who needs CI als je soft emu hebt, heb je die ook getest in de dm8000?
Beeld kwaliteit - Dat zal altijd een punt van discussie blijven sommige mensen zien soms dingen die een normaal menselijk oog nooit kan waarnemen
Technische ondersteuning.Is het een Twin tuner?? - De Premium+ is een twintuner en werkt ook
Hoe wordt de twin ondersteund? - Snap ik niet?
Wat betreft de AzBox is al erg getest??Was dat niet de Combo versie???De Twin is er volgens mij net?? - Jawel de Premium+ is een twintuner

Als die dan ook nog de rest van de specs heeft zoals hierboven dan zou ik zeggen leuk dat het er op zit Maar???

Ik heb eindelijk na een jaar wachten toch maar een "vrij" dure DM8000 aangeschaft.Ik heb hem nu bijna een week maar ik kan nog niet 1 negatief ding opnoemen van dit apparaat!!Oja toch wel...De voeding wordt te warm maar daar ga ik zo even een fan voor halen. - Ik durf bijna met 100% te stellen dat je daar ook geen CI in hebt getest
Nee mijn conclusie na een jaar lezen en wachten heb ik uit eindelijk toch weer voor een Dream gekozen..Alles klopt gewoon aan dit apparaat behalve natuurlijk het dure prijskaartje in deze crisis tijd.

Gr.Info

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

D_liver

 

Ik zit de AzBox hier ff niet af te z***ken ....Ik heb alleen even beschreven wat de belangrijkste dingen zijn bij aanschaf van een satelliet ontvanger!!Die beeld en geluid moet vertonen.Het zal mij verder een biet zijn of het een Dream of AZ is???

 

 

 

Hoe wordt de twin ondersteund? - Snap ik niet?Is het mogelijk om gescheiden op te nemen met de Twin??En dan ook nog wat anders te kijken.(zo beter omschreven??)

Dit zou toch echt wel moeten werken als je een Twin tuner aan wil schaffen??

 

 

 

Verder heb ik mijn bevindingen beschreven over mijn DM8000 en een module werkt trouwens naar behoren(originele CD /Tvv)

 

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
Is het mogelijk om gescheiden op te nemen met de Twin??En dan ook nog wat anders te kijken.(zo beter omschreven??)


Wat dat betreft is er geen twijfel mogelijk. Er is maar één HD receiver die dat echt flexibel, echt goed en echt betrouwbaar doet en dat is de Dreambox DM8000.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel het even melden dat ik de twin heb werken (Azbox) dus opnemen en kijken naar een ander kanaal.

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met gescheiden opnemen wordt bedoeld dat op beide tuners iets anders (ofwel op verschillende transponders) kunt opnemen terwijl je naar wat anders kijkt.

Ik heb geen idee hoe dat nu met een azbox p+ werkt, maar een DM8000 kan tot 4 tuners verschillend (LNB/DiSEqC) geconfigureerd, op verschillenden satellieten en transponnders opnemen (tot wel 16 gecodeerde opnames) terwijl je naar wat anders kijkt of zelfs een DVD afspeelt of naar een eerder gemaakte opname kijkt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg schatje, topic starter had precies hetzelfde topic maar dan met de titel " [Dreambox DM8000] HD Twin? Ik kan niet kiezen!" ook in het dreambox forum geplaatst. Hij dacht waaarschijnlijk hoe meer reacties hoe beter.

Bovendien ben ik niet de de persoon die over een dreambox begon, maar reageerde alleen en ik laat me door jou zeker het reageren niet verbieden!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Zeg schatje, topic starter had precies hetzelfde topic maar dan met de titel " [Dreambox DM8000] HD Twin? Ik kan niet kiezen!" ook in het dreambox forum geplaatst. Hij dacht waaarschijnlijk hoe meer reacties hoe beter.
Bovendien ben ik niet de de persoon die over een dreambox begon, maar reageerde alleen en ik laat me door jou zeker het reageren niet verbieden!

Ron

Hallo,

Ik kom niet verder dan Azbox topic heb je helemaal gelijk in! Ik heb immers geen andere boxen. Jij prijst al tijden de DM's de wereld in. Wel vind ik dat je erg onaardig reageerd. Maar we dwalen af. back ontopic. Iedereen maakt zijn eigen keus qua box.

Greetz het schatje van _Ron laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, voordat we nog verder afdwalen in dit topic.

Nu verder alleen nog zinvolle en on-topic reacties, d.w.z. reacties over de AZbox in dit forum en reacties over de Dreambox in het Dreambox forum.

 

PS, houd er rekening mee dat de topic starter inmiddels voorzien is, dus daarvoor hoef je de discussie niet meer verder te voeren wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...