Ga naar inhoud


[Premium+ HD] HD Twin? Ik kan niet kiezen!


Gast top.peewee

Aanbevolen berichten

Gast top.peewee

PS, houd er rekening mee dat de topic starter inmiddels voorzien is, dus daarvoor hoef je de discussie niet meer verder te voeren wink

 

Bedankt!

 

Ik ben nu drie dagen aan het spelen met de box, hij loopt niet vast, is zeer stabiel. De firmware updaten is super simpel, je verliest ook niet de data die je al geinstaleerd hebt (pluggins, zendelijst ed).

De CCcam werkt via Multicas, dit gaat ook vlekkeloos. Het zappen buiten CD gaat nog niet zo snel. Het multimedia werkt overigens ook prima, vob, iso enz. bestanden speelt hij direct af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De topic starter is misschien reeds voorzien, maar deze topic lezer nog niet en die zit met dezelfde twijvel.

 

Ik ben nu al enige jaren in het bezit van een Echostar PVR 5020 en die bevalt ons zeer goed. Mijn vrouw en kinderen kunnen er goed mee overweg, opnemen, terugkijken, alles.

 

Echter ik zou nu graag wel een HD ontvanger willen.

Ik heb de AZBox P+HD een paar dagen thuis gehad, maar ik heb hem weer terug gebracht.

Waarom:

1. het lawaai van de fan, ben misschien een zeikerd, maar hij blaast behoorlijk.

2. maximaal 1 opname terwijl je iets anders aan het kijken bent, de echostar kon er wel 4 opnemen naast 1 kijken.

3. Meldingen met vragen die nogal verwarrend zijn voor vrouw en kinderen (of je timeshift wilt stoppen als je een opname wilt starten... nee natuurlijk niet)..

 

En zo zijn er nog legio dingen waardoor het voor een 'simpele' gebruiker een minder prettig apparaat is. Ik zag dat de wensen en fouten lijst van de Rebox 9000 op dit forum aardig overeen komt met die van mij.

 

Al met al vind ik het best een mooi aparaat met enorm veel mogelijkheden die ook heel stabiel werken moet ik zeggen. Maar volgens mij is het meer een MediaCenter/player (NMT) of hoe je het ook wilt noemen, waarmee je OOK TV kunt kijken.

Op de AB bijvoorbeeld zitten knoppen op met 1 druk op de knop Youtube te starten of Mail te lezen.

Maar om je opnames te bekijken, moet je 4 handelingen verrichten..

 

Jammer want beeldkwaliteit vind ik zeeer goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...