Gast top.peewee Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Goede......, Ik heb nu een topfield en wil graag een linux machine. Welke HD Twin adviseren jullie?? Ik kijk met belangstelling uit naar de nieuwe azbox premium hd+, maar de rebox 9000 vind ik ook wel te gek. Ik weet dat er meer te koop is maar overtuig me wat ik moet kopen! Alvast bedankt!!!
jbbrans Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Wat zoek je in een nieuwe receiver? Hobby of moet ie geschikt zijn voor de hele familie? Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Astra 1, 2, 3 en Hotbird
Gast top.peewee Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Graag veel zenders, snel zappen, c*rd sh*ring, en de hele familie moet er mee om kunnen gaan.Maar dat laatste zal toch geen probleem moeten zijn?
LionKing_NL Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Sharen = hobby. Gewoon voor een product gaan dat compatible is met de dreamboxen. De Rebox kan met een beetje inspanning wel als sharing-client functioneren. Als je de familie te vriend wil houden is een Rebox best geschikt in combinatie met een canal digitaal abonnenment Rebox RE-9000HD, Triax 88cm multifeed 4 x Dual LNB Smart Titanium, 2 x Triax DiSEqC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen