Steve Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 na het bewerken van de zenderlijst blijft de box hangen,met in het display: [ ITV H ] meermalen de firmware en zenderlijst er in gepompt.
VluggeW Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Hallo, Volgens mij werken de editors niet zo lkkr met de Premium Plus. Probeer het eens handmatig. Greetz
Satlook Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Citaat: Volgens mij werken de editors niet zo lkkr met de Premium Plus. Ja hoor edittors werken prima met de premium+ DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
osman Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Hallo, Ik heb vanddaag een nieuwe azbox gekocht alles werkt maar met de settinglijst draaibaar heb ik het zelfde bij mij komt ook itv in beeld en daarna kan ik er niets mee doen zet ik er de lijst met de astra's en de hotbird er in werkt hij wel wel vreemd bij een kennis werkt dit wel goed wie weet raad. grtz Osman
Jack100 Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Als je itv in beeld krijg gebruik je de verkeerde zenderlijst ik heb het ook gehad maar is nu over na gebruik van een andere lijst. AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen