Gast Mazi007 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Weet iemand hoe ik deze kan ontvangen en lukt dit ook in Belgie heb een kaartje kunnen bemachtigen, welke sateliet enz ... Thanks
Gast aart44 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Volgens mij is dat in Europa niet te ontvangen zit op de NSS7 op 22 west de Afrika beam als je verhuist naar Ivoorkust heb je een betere kans om beeld te krijgen. Maar werkt dat kaartje niet op de gewone Franse kanalen van Canalsat op de Astra1?
Gast Mazi007 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Dus NN7 is niet in belgie te ontvangen Ga kaartje eens proberen op Canalsat op Astra Hoe kan ik kijken of kaartje nog geldig is ??, Staat op humax - Canalsat horizon als ik gegevens van kaartje opvraag , Thanks
Gast aart44 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: Mazi007 Dus NN7 is niet in belgie te ontvangen Ga kaartje eens proberen op Canalsat op Astra De NSS7 is goed te ontvangen hier de Afika beam van die satelliet echter niet. Hoe probeer je naar de geldigheid te kijken ze gebruiken Mediaguart(seca) als codering dus in een geschikte ci module zou de datum te vinden moeten zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen