Ga naar inhoud


PLI geen eindejaars img voor ons?


MR_B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Dan kijk eens en volg het eens op OpenPli... (http://openpli.git.sourceforge.net/git/gitweb-index.cgi) Praktisch elke dag zit er wat nieuws in!

 

Fff samengevat:

 

Zo wordt er momenteel aan de opname lijst gesleuteld, zitten er de laatste drivers in. Voor de feedhunters of gewone nieuwe zender zoekers zit er Last Scanned user bouquet in (mede met hulp van mij). Is er onlangs aan de fastscan (CDS/TVV) gesleuteld en de cablescan en de enigma nog afgelopen week gemerged met enigma2 van opendreambox. En ook aan de emu-afhandeling is onlangs gesleuteld.

 

Is dat niet genoeg?

 

Zo wie zo is het meest verrassende OpenPli. Waar blijft OpenNabilo, OpenGemini, OpenRuDream?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voor de feedhunters of gewone nieuwe zender zoekers zit er Last Scanned user bouquet in (mede met hulp van mij)

Hoe vaak vindt die scan plaats? Kun je iets meer over die scan vertellen?

Ik ben in ieder geval blij met het extra frame in de webinterface voor het provider/zender overzicht.
Al zou het wenselijk zijn dat het frame met de providerlijst een eigen schuifbalk zou krijgen en
het frame met de lijst met zenders na keuze van een provider automatisch naar top zou gaan,
terwijl dan links de providerlijst gewoon "blijft staan"

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt gewoon een transponder (handmatig) of (meerdere transponders) automatisch scannen en dan vind je bij de UserBouquets (blauwe toets) in de TV mode een lijst dat Last Scanned heet. Hierin vind je alle gevonden services of ze nieuw, oud, TV, Radio, EPG of upload van een settopbox zijn dat maakt niets uit. Voordat hij begint wordt dit bouquet als het nog niet bestaat aangemaakt en indien het al bestaat wordt de lijst leeggemaakt.

 

OpenPli is momenteel zeer stabiel. We "denken" momenteel zelfs stabieler dan Jade3.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
OpenPli is momenteel zeer stabiel. We "denken" momenteel zelfs stabieler dan Jade3.


Als dat werkelijk zo is, dan is het toch goed om de eerste OpenPli release te doen! Geef het een naam, fris het op, maak een reclame en wees trots op jullie werk door ons van een nieuw stabiel image te laten genieten!

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreeke
Origineel bericht van: Littlesat
OpenPli is momenteel zeer stabiel. We "denken" momenteel zelfs stabieler dan Jade3.


Als dat werkelijk zo is, dan is het toch goed om de eerste OpenPli release te doen! Geef het een naam, fris het op, maak een reclame en wees trots op jullie werk door ons van een nieuw stabiel image te laten genieten!

Ik heb toch nog regelmatig freezes met een externe usb harddisk van 1 TB (met behoorlijk veel opnames) tijdens opnames.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satlover01rob
Origineel bericht van: Dreeke
Origineel bericht van: Littlesat
OpenPli is momenteel zeer stabiel. We "denken" momenteel zelfs stabieler dan Jade3.


Als dat werkelijk zo is, dan is het toch goed om de eerste OpenPli release te doen! Geef het een naam, fris het op, maak een reclame en wees trots op jullie werk door ons van een nieuw stabiel image te laten genieten!

Ik heb toch nog regelmatig freezes met een externe usb harddisk van 1 TB (met behoorlijk veel opnames) tijdens opnames.


usb blijft een protocol voor randapparatuur, niet voor zoiets essentieels als een hdd.
Is nooit zo stabiel en betrouwbaar te krijgen als sata.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: satlover01rob
Origineel bericht van: Dreeke
Origineel bericht van: Littlesat
OpenPli is momenteel zeer stabiel. We "denken" momenteel zelfs stabieler dan Jade3.


Als dat werkelijk zo is, dan is het toch goed om de eerste OpenPli release te doen! Geef het een naam, fris het op, maak een reclame en wees trots op jullie werk door ons van een nieuw stabiel image te laten genieten!

Ik heb toch nog regelmatig freezes met een externe usb harddisk van 1 TB (met behoorlijk veel opnames) tijdens opnames.


usb blijft een protocol voor randapparatuur, niet voor zoiets essentieels als een hdd.
Is nooit zo stabiel en betrouwbaar te krijgen als sata.

is e-sata dan beter? Een interne notebook 1TB schijf is nogal duur.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet nou maar gewoon de laatste versie van de OpenPli erin en doe regelmatig een update, leuker kunnen ze niet maken, makkelijker wel.

 

De draaien perfect bij mij op de 7025 en 8000, grootste pluspunten ten opzicht van Jade is het gebruiksgemak van de networkbrowser en het opzetten van mounts. En ook dat bepaalde plugins zoals Suomipoeka in de feed zitten hoewel die binnenkort weleens overbodig zou kunnen zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai hier ook met volle tevredenheid OpenPLi.

 

Draai gewoon OpenPLi en geef aan wat je lekker of niet vindt. Het PLi team helpt je graag om je probleem op te lossen. Want je kunt ze van alles verwijten, alleen dat ze je niet serieus nemen om je vragen/problemen die je tegenkomt met hun image, kun je niet maken.

 

Keep up the work!

 

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Zet nou maar gewoon de laatste versie van de OpenPli erin en doe regelmatig een update, leuker kunnen ze niet maken, makkelijker wel.


Dat bedoel ik.
Als PLi member heb ik altijd de laatste stand op mijn 8000 van OpenPli, box werkt altijd en dat terwijl hier ook meer mensen er gebruik van maken, dus de stabiliteit is goed.
Onderhuids wordt er nog druk gesleuteld aan de image, pas wanneer er geen wijzigingen meer lopen wordt een image "publiekelijk gereleased"

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...