Ga naar inhoud


PLI geen eindejaars img voor ons?


MR_B

Aanbevolen berichten

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: Henksat

Een final voor de minder actieve hobbyisten, OpenPli voor een ieder die graag speelt met zijn box.


Inderdaad, zo is het naar mijn idee prima.

Ikzelf (mogelijk) dan Opensat maar mensen die ik onderteun (aankoop, plaatsing, instructies en support) als hobby, dan de (Final-)Pli.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Gast dreamboxsat

Ik heb wel de indruk dat dit helaas niet maar opgaat voor de enigma1 gebruikers zoals ik met mijn (kennelijk vreselijk ouderwetse) dm7000 ......

Volgens mij wordt het menu niet meer bijgewerkt. In PLI news zie af entoe nog een wijziging maar vervolgens is er dan geen menu update meer zoals in betere tijden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is Enigma zo goed als dood.

De ontwikkelingen op E1 gebied zijn vrijwel nul.

Het enige wat er op dit moment gedaan word zijn wat bugfixes.

Er zal zeker weer een PLi E1 image uit gaan komen die weer bij is, maar sinds DMM de ontwikkeling heeft gestaakt zul je langzaam aan toch afscheid moeten gaan nemen van E1.

Ze zullen echt nog wel een tijdje meegaan, maar de puf is eruit en zal er ook niet meer inkomen.

Er zijn dacht ik nog maar 2 teams die iets doen met E1, uit mijn hoofd Gemini en PLi, de rest doet al helemaal niets meer.

 

Jammer maar helaas.

PLinux member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roodkapke
Op dit moment is Enigma zo goed als dood.
De ontwikkelingen op E1 gebied zijn vrijwel nul.
Het enige wat er op dit moment gedaan word zijn wat bugfixes.
Er zal zeker weer een PLi E1 image uit gaan komen die weer bij is, maar sinds DMM de ontwikkeling heeft gestaakt zul je langzaam aan toch afscheid moeten gaan nemen van E1.
Ze zullen echt nog wel een tijdje meegaan, maar de puf is eruit en zal er ook niet meer inkomen.
Er zijn dacht ik nog maar 2 teams die iets doen met E1, uit mijn hoofd Gemini en PLi, de rest doet al helemaal niets meer.

Jammer maar helaas.


E1 is toch ver stabiel.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dreamboxsat

Ik vind het erg jammer. Ik ben maar gewoon een gebruiker maar zoals ook met mijn hp printer software laat de software het afweten terwijl de hardware nog super is ...! Je moest eigenlijk net als bij pc's ook een hardware upgrade kunnen doen. snellere cpu meer ram etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

openpli draait gewoon super. en elke dag een update.

Wat wil je meer?

 

ALS ALLES GEWOON GOED WERKT IS HET GEEN PROBLEEM :D

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dreamboxsat
Ik vind het erg jammer. Ik ben maar gewoon een gebruiker maar zoals ook met mijn hp printer software laat de software het afweten terwijl de hardware nog super is ...! Je moest eigenlijk net als bij pc's ook een hardware upgrade kunnen doen. snellere cpu meer ram etc.


hoezo laat de Jade software voor je oude box het dan afweten?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dreamboxsat

jade3 werkt op zich prima .

Mijn problemen liggen vooral bij de plugins.

Al een hele tijd werkt de buienrader niet meer, rss reader (sat4all) werkt niet goed meer , youtube heeft gewerkt maar werkt ook niet meer ... etc .

In pli news staat bijvoorbeeld opencam verwijderd , maar het menu wordt niet meer bijgewerkt. dus och verder valt het wel mee ....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: dreamboxsat
jade3 werkt op zich prima .
Mijn problemen liggen vooral bij de plugins.
Al een hele tijd werkt de buienrader niet meer, rss reader (sat4all) werkt niet goed meer , youtube heeft gewerkt maar werkt ook niet meer ... etc .
In pli news staat bijvoorbeeld opencam verwijderd , maar het menu wordt niet meer bijgewerkt. dus och verder valt het wel mee ....


de plugin 'MyTube' werkt bij mij prima icm Pli_Jade3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamSat06

de plugin 'MyTube' werkt bij mij prima icm Pli_Jade3


Maar niet op een DM7025.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: Littlesat
MyTube zal op een DM7025 niet werken, daar deze plugin youtube op de box zelf decodeert (MPEG4). Voor de DM7025 moet je die andere tube plugin gebruiken ism vlc op een PC.


Oeps, Ik wist niet dat deze niet op een 7025 werkt.
Bedankt voor de correctie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ben zelf een PLi Jade3 gebruiker.

Maar newbee. Gebruik het net 8 dagen.

 

Nu vind ik openPLi te buggy, dus hoe vaak of wanneer kunnen we een opvolger verwachten van PLI Jade3 (Enigma2) uit alweer 5 Oktober 2009?

Is dat 3 a 4 x per jaar? Dus kunnen we nog wel 2 a 3 maanden wachten op Jade4/Enigma2?

 

Want ik vind het wel fijn dat ik wat recentere drivers kan gebruiken(bv die video output driver update). Dat zou voor mij een rede kunnen zijn om bv Gemini te gaan gebruiken. (ik heb m'n jade3 aanzienlijk veranderd , dmv ftp nogal wat bestanden toegevoegd zeg maar. Vandaar dat ik niet zo snel effe wil overgaan. (idd beetje lui)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...