Ga naar inhoud


PLI geen eindejaars img voor ons?


MR_B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

hmm effe denken, oh ja bv ethernet test, die bleef hangen(kon ook niet afgesloten worden, alleen dmv powerswitch achterop).

En paar keer crashreport waardoor apparaat herstartte.(niet van plugins)

Maar ja PLi geeft ook aan dat open versies instabiel zijn.

 

Ik vermoed dat Jade4 binnenkort uitkomt. Ik zie n.l. dat er gemiddeld 3x release van PLi uit komt per jaar.

Aangezien Jade3 alweer 3.5 maanden oud is, zal het denk ik niet lang meer duren voor Jade4/Enigma2 uitkomt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky

Maar ja PLi geeft ook aan dat open versies instabiel zijn.


Dat is waar, al is dat meer in de zin van 'unstable' omdat er elke dag veranderingen zijn, zodat je niet weet of het met de update van morgen ook nog steeds werkt. In tegenstelling tot 'stable', namelijk 'nooit meer veranderingen dus als het nu werkt weet je zeker dat het morgen ook werkt'

Van de stand van vandaag kan ik zeggen dat hij 'stabieler' is en veel minder bugs bevat dan jade3.
Of dat morgen ook nog zo is kunnen we uiteraard niet garanderen, vandaar de kreet 'unstable' in de image naam, zodat niemand ons ooit kwalijk kan nemen als iets na een grondige wijziging nog niet direct goed werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen crashes en de netwerk test draait gewoon. Post eens een crashlog zodat de oorzaak te zien is... En een crash hoeft niet aan plugins te liggen. Dat kan liggen aan multiboots (BA of Meoboot) tot een skin die niet helemaal 100% is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had eerst effe Gemini2 geprobeert... leuk, maar toch weer gekozen voor PLi. Ditkeer geen Jade. Maar Jane crazy

Hehehe, ok ben weer aan de OpenPLi. cool

Nog geen crash ervaren...(settings zijn overgezet van vorige config.)

screenshot.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...