sattekop Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Ga naar home page google. (.com) vul NIKS in bij de search. Klik op "I feel lucky". Aftel klok verschijnt. Als ik het goed zie voor 1 Jan. Zou dit voor de nieuwe Google mobiel zijn? Kathi 910 Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E) Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV) Humax 5400 (buiten gebruik) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 op internet denkt men 'het einde van de wereld' Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Agent Mike Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 uhhh.. weet het niet zeker, maar ik denk het nieuwe jaar??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 einde was toch in 2012 dus dat is wat meer secondes dan er nu staan. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: Agent Mike uhhh.. weet het niet zeker, maar ik denk het nieuwe jaar??? de teller loopt af op ongeveer de jaarwisseling, dus je zal wel aardig goed zitten Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 27 december 2009 Moderator Delen Geplaatst: 27 december 2009 Citaat: Zou dit voor de nieuwe Google mobiel zijn? Of de aftelling van een of ander nieuw google "big brother" tooltje. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattekop Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 Als het alleen maar voor nieuwjaar was, zou je verwacht hebben dat ze het niet "verborgen" zouden hebben. Vandaar de gedachte aan hun nieuwe mobieltje. Kathi 910 Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E) Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV) Humax 5400 (buiten gebruik) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 wat is zo bijzonder aan deze phone ? is het echt open source ? waar te downloaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: pukje wat is zo bijzonder aan deze phone ? is het echt open source ? waar te downloaden Er is niets bijzonders aan. Mocht er echt een Google Phone komen dan zal dat niets anders zijn dan een referentiemodel voor Android toestellen zoals die er nu al een stuk of tien zijn in Nederland. Ik ben zelf erg tevreden over mijn HTC Hero. Ik zie niet in waarom dat beter zou zijn als daar het merk Google op staat want het OS is hetzelfde. Overigens is ook alleen het OS echt open source, al het andere (mail, browser) is gewoon gesloten. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: EL PIÑO Overigens is ook alleen het OS echt open source, al het andere (mail, browser) is gewoon gesloten. Hmmm dus niets voor mij ,zal maar verder zoeken naar neo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisB Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Alle applicaties van google die in het OS zitten zijn closed, maar de basis is wel gewoon open. Het wachten is totdat Google besluit om zijn applicaties in de market zet zodat je na een herinstall van je telefoon met een custom rom iig de apps kan binnenhalen. (Waar trouwens ook gewoon een truc voor is. Zoek maar eens naar de cyanogen ROM) Ikzelf heb sinds februari een G1 en ben er zeer tevreden over. ROOT en apps2sd zijn eigenlijk gewoon een mustdo voor deze telefoon. Server bedienen vanuit de terminal, streaming TV kijken van je eigen server, the sky is te limit Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ik neem aan dat je t over windows mobile os hebt hier. Volgens mij kan je ze er zo opzetten hier http://www.google.nl/intl/nl/mobile/ Tenminste bij mij wel. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisB Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Het gaat bij mij om Android G1. Toch maar eens kijken. Als ik cyanogen gebruik na een whipe moet ik altijd een herstel image eroverheen gooien met daarin de Google apps. Tijd geleden was er nog een rel over dat cyanogen zijn images niet meer mocht leveren inclusief de Google apps. Scheelt voor mij een hoop werk als ik hiervan de .apk s vind Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen