Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 hallo ik gebruik momenteel virtualdub en ik heb nandub gebruikt maar deze geven nog te veel errors om subs bij een divx te zetten weet iemand nog een ander programma om dit te doen het gaat er dus alleen maar om om de subs bij een divx te zetten.....
Gast Geplaatst: 4 juli 2002 Geplaatst: 4 juli 2002 Ik heb hier nog de volgende programma's in gebruik; -subrip_converter -subtitler 2.2 -sub station alpha versie 2.x/4.x daar hoort als ondertitelaar, de bovengenoemde subtitler 2.2 bij. Suc6, gr,
teppe Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 met micro dvd kan je de subs er bij zetten en je kan ze zelfs aanpassen vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld
Gast Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 ik bedoelde om de subs permanent bij de film in te branden.. maar toch bedankt voor de reactie
Gast Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 Je kunt toch met 1 ,of meerdere , van de eerder genoemde programma`s een subtitel maken en dan de film MET subtitel(onder een andere naam opslaan). gr,
mercre Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 @ Biggbull Volgens mij kun je de subs er permanent inbranden met virtiualdub, ik heb het eenmaal gedaan en alles werkte perfect. Het is wel al een hele tijd geleden, zodat ik het niet meer precies weet hoe. Geef eens een seintje, mocht je willen weten hoe, dan zoek ik het verder voor je uit. groeten.
Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Als je een bestand gemaakt hebt met een subtitel erin verwerkt . Je slaat hem op onder de naam van je origineel en er is iets niet helemaal goed gegaan met dat bestand,dan ben je (zeer waarschijnlijk) je origineel kwijt. gr,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen