ligth011 Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 ik heb een tf 7710 pvr met id 23131 nu ontvang ik alle regionalen en de astra 1 maar krijg bij de hd kanalen "geen signaal" weet iemand waar dat aan ligt ned3 hd staat in topset als volgt prov CD pid v 517 pcr pid 517 service 7035 sat astra 3 23,5 e tp 11856/27500 Ks/S/V audio pis 90 pmt pid 2535 bvd ed
ligth011 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 beste sjaak, waar vindt ik die tp bvd ed
ligth011 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 ik heb wel astra gevonden maar zie niet die 11858v staan
ligth011 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 ik heb ook astra 3 gekozen, dus ik snp niet wat je bedoeld als alles toch goed in de tf staat , moet ik toch ook beeld hebben op de vrije hdzenders (basisPakket)
Gast hellohelloagain Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Zo als ik dat begrepen heb moet een schotel met maar een lnb milimeterprecies zijn afgesteld om CD-HD op ASTRA3 tijdens redelijke weersomstandigheden altijd te kunnen ontvangen.
ligth011 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 maar waarom doen de andere zenders op de astra3 het wel dan?
ligth011 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Geplaatst: 29 december 2009 de regionale zender is toch ook astra 3? die doen het wel.
ligth011 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 oke, zal vanavond eens uitlezen. Maar dat moet toch haast wel anders doen de regionale het toch niet.
ligth011 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 beste wensen allemaal alles staat nu goed , maar kreeg melding geen signaal
Gast hellohelloagain Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 hetzelde, Ik ontvang eurosportHD op mijn 7710HD pvr,ik heb geen HDabo en ontvang de CD-HDkanalen waar een abo voor nodig is dus niet. eurosportHD ASTRA3 frequency:12109 symbol rate:27500 KS/s polarization:horizontal modulation:DVB-S2/QPSK FEC:9/10 pilot:off Ik zou eerst naar Service Search gaan,ASTRA3 naar search mode manual en naar de bovenstaande frequency zoeken,als je hem vind en de modulation staat op DVB-S dan ligt daar de fout. Je kunt naar SAT/TP(TransPonder) Edit gaan-en vervolgens naar Add new TP en deze getallen invullen(soms dan moet je modulation-FEC-pilot zelf invullen en staat er alleen DVB-S ookal zijn het HDkanalen)en controleren of eurosportHD het nu wel doet. In principe moet de HDkanalen op ASTRA3 het doen als de SDkanalen het doen.
Gast Carpio2 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb hetzelfde probleem. 7700 hdpvr + Aston en alles werkte vorige week nog. Ik heb net de zenders opnieuw ingelezen. (geen verschil) Ook heractivatie uitgevoerd... Het probleem gaat bij mij iets verder. Ik heb op geen enkele betaalde zender beeld op astra 3. De HD zenders melden geen signaal, en de andere (zoals de verschillende Dicovery's) geven geen toegang. Ik draai niet die firmware met die autodecode, maar zal die later vandaag ook nog eens proberen.. Iemand al een oplossing??
Gast Carpio2 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Inmiddels heb ik zonder iets te doen de niet HD zenders al weer werkend. Alle HD zenders: Geen Signaal.....
WdK Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain hetzelde, Ik ontvang eurosportHD op mijn 7710HD pvr,ik heb geen HDabo en ontvang de CD-HDkanalen waar een abo voor nodig is dus niet. eurosportHD ASTRA3 frequency:12109 symbol rate:27500 KS/s polarization:horizontal modulation:DVB-S2/QPSK FEC:9/10 pilot:off Ik zou eerst naar Service Search gaan,ASTRA3 naar search mode manual en naar de bovenstaande frequency zoeken,als je hem vind en de modulation staat op DVB-S dan ligt daar de fout. Je kunt naar SAT/TP(TransPonder) Edit gaan-en vervolgens naar Add new TP en deze getallen invullen(soms dan moet je modulation-FEC-pilot zelf invullen en staat er alleen DVB-S ookal zijn het HDkanalen)en controleren of eurosportHD het nu wel doet. In principe moet de HDkanalen op ASTRA3 het doen als de SDkanalen het doen. Ik had het zelfde probleem na opnieuw installeren kanalen, je moet de HD kanalen op de 23,5 handmatig installeren volgens bovengenoemde procedure (stond bij mij ook op DVB-S). Als je zoekt zonder 'netwerk zoeken' op aan vind je overigens de HD-kanalen ook niet op de 23,5. Ik heb me vandaag de %@#$%^@#$^$$!! gezocht naar het probleem, thanx!!!!!!! n.b.: instellingen zenders zie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...st-tv-radio.pdf TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
WdK Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Beste Sjaak, de DiseqC 1.2 motor staat i.d.d. standaard op 'Aan' bij de satelliet instellingen. Hoewel dit losstaat van het probleem heb ik ze nu ook uitgezet bij de betreffende satellieten, per tuner. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
ligth011 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 maar is er nu een oplossing of niet?? snap er nl niets meer van
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen