Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Zonet ( 23:59 ) even aan het klungelen geweest. Kreeg plotseling een groene balk in beeld met melding: "Decoder bezig met ophalen nieuwe software" (DSX7072 ongepatch) Wat schetst mijn verbazing : X-zone doet het!!!, maar voor hoelang? Toch ben ik een beetje bang voor die groene balk, want dat zou inhouden dat kast (mogelijk) op afstand bestuurbaar zou zijn, en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Weet iemand iets meer? Dartie
janhendrik Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Hoi Dartie Duck Inderdaad, C+ kan je ongevraagd een nieuwe software versie in je maag (lees decoder) splitsen. Dit is een van de redenen dat men vaak een bloedje hekel heeft aan C+, en de door hun "goed-gekeurde" ontvangers. Er is op dit board al heel wat afgemekkerd dat zij dit ongevraagd doen! Het geeft C+ inderdaad de "vrijheid" om je orginele C+ doos zo aantepassen zoals dat hun behaagd. Mijn mening: een update van de software oke, maar ik maak zelf wel de keuze of ik dit wil doen of niet, en niet C+. Tegenzet van de eigenaar van zo'n decoder Patchen die hap!(baas in eigen decoder zillen we maar zeggen) Er zullen hier nogwel vele reakties op komen denk ik! Janhendrik.... Uitgeschoteld door de verhuizing......
Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 @ JanHendrik Dat bedoel ik nou, maar nu ga ik toch echt de kleine letters bestuderen, en waarom Canal+ zo g**lt op hun goedgekeurde boxjes. Ik geef geen Eurootjes uit om ongewenst bezoek te krijgen binnen mijn eigendom. Maar dit zal wel weer art. 326c zijn waarop ze dit kunnen doen. Het lijken wel Bil Gates Praktijken, en daar lopen al heel veel rechtzaken mee. Dartie.
DirkHezius Geplaatst: 11 juli 2002 Geplaatst: 11 juli 2002 @ Dartie dat jij nog een ongepatchte Philips hebt........... Behoort waarschijnlijk tot de laatste in Nederland (grapje) -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
gamgra Geplaatst: 12 juli 2002 Geplaatst: 12 juli 2002 Hoi Dartie Duck, De groene band, die je vertelt dat er nieuwe software wordt geladen, was vorig jaar rond september oktober aanleiding tot felle discussies op alle boards, ook op dit forum waren felle reacties. Ik kan me herinneren, telkens wanneer ik mijn Philips aanzette de groene band verscheen, het heeft een paar maanden geduurd, mijn kijk plezier is er verder niet door be-invloed. Misschien dat het deze keer iets met Seca2 te maken heeft, straks ben jij de eerste/enige die de nieuwe kaartjes kan draaien. gamgra
Gast Geplaatst: 12 juli 2002 Geplaatst: 12 juli 2002 Ja bij mij is X-zone nu 24 uur p/d terug....zonder dat ik een nieuwe kaart in de gleuf heb gestoken...lol Kan dit met de PBM te maken hebben die ineens geactiveerd wordt door een atack van C+...? Of kraam ik nu onzin uit...? PS ik heb een 6073 V1.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen