Gast Paullo Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Heeft iemand enig idee wat de IR-code van de afstandsbediening van dit toestel is. Greets
Johan45 Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Origineel bericht van: Paullo Heeft iemand enig idee wat de IR-code van de afstandsbediening van dit toestel is. Greets Geen idee, staat het niet in de handleiding van je TV.? En anders even bij Philips opvragen. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Het is een onvindbaar iets. Volgens Sony zouden de codes 3054 of 3078 zijn, maar die reageren niet. Op de website van Philips is niets te vinden. Bij Philips is trouwens van dit toestel niets meer terug te vinden. Greets
jacobus Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Als je een vervangende AB zoekt, de logitech harmony serie kan dit wel
Didden Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: Paullo Het is een onvindbaar iets. Volgens Sony zouden de codes 3054 of 3078 zijn, maar die reageren niet. Op de website van Philips is niets te vinden. Bij Philips is trouwens van dit toestel niets meer terug te vinden. Greets ga naar de belgische site van philips klik op ondersteuning kies je beeld en geluid klik je op contact opnemen zie je bij TV, Home cinema, Draagbaar entertainment, Telefonie chat staan druk daarop en vraag het daar, kan je terecht tot 20:00 uur greetz wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2 db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)
Gast Paullo Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Het resultaat van de chat met Philips: " Welkom bij Philips Chat, u chat met Bas. Hoe kan ik u helpen? Bas: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn? Bezoeker: Ik heb een Philips DSR-7121 satelliet-ontvanger. Bas: als k u even onderbreken mag... Bas: voor ondersteuning van DSR, wil ik u vragen contact op te mnemen met canal digitaal Bezoeker: Aansluitend bij mijn vorige bericht is het probleem dat op een universele afstandsbediening van Sony ik de afstandsbediening van de satellietontvanger niet kan programmeren doordat ik de infraroodcode van de satellietontvanger niet ken. Kan U mij deze code later kennen Bas: zij geven indersteuning wat betreft DSR's. Deze zijn naatr hun voorschriften gebouwd Bas: wat betreft iniversele afstandsbedieningen... Bas: de codes staan altdij in het boekje van de afstandsbediening Bas: over het algemeen, als de handmatige codes niet werken, is het niet mogelijk dieAB te gebruiken bij dat product Bezoeker: dank U voor uw bericht Bas: Graag gedaan" Greets
Johan45 Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Bas: over het algemeen, als de handmatige codes niet werken, is het niet mogelijk dieAB te gebruiken bij dat product Dat antwoord was wel te verwachten, maar niet geschoten is altijd mis. Ik weet niet hoe en/of het bij de Sony werkt maar er zijn Philips afstandbedieningen die de code zelf kunnen opzoeken als je hem niet weet. Vult u rustig aan !!!
7121user Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Eigenlijk is het een ontvanger van het merk Pace. Misschien de codes van pace eens proberen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen