rolandroland Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 M7 Group, de Luxemburgse eigenaar van CanalDigitaal, heeft besloten dat per 1 februari 2010 er een einde komt aan de mogelijkheid een abonnement te nemen op settop-box pakket. Abon- nees die tot deze datum een settop-box abonnement afnemen en de abonnees die nu al een abonnement op dit zen- derpakket hebben merken geen veran- deringen door deze beleidswijziging. Het huidige settop-box abonnement blijft dus voor deze abonnees gewoon doorlopen. Uit het online magazine: satZine4.pdf Zoals ik altijd al gedacht had. Dit "abonnement" werd aangeprezen als "gratis" en verstopt op de bijna laatste pagina van een reclame folder van Canal Digitaal. Hiermee is Digitenne direct de goedkoopste aanbieder. Zenders als België 1 en 2, Discovery, National Geographic en BBC Entertainment heb je dan ook terwijl die bij Canal Digitaal in een hogere pakket als het basis pakket doen zitten.
Dide Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Hier lopen al meerdere lijntjes over. Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
rolandroland Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Geplaatst: 27 december 2009 Gezocht op trefwoord Settop. Maar die valt onder het nieuws categorie. Dit gaat over Canal Digitaal zelve. Ik vind het geen goede zet van Canal Digitaal. Voorheen kwam Canal Digitaal als goedkoopste uit de bus bij Tros Radar. Wie nu voor weinig geld TV wil kijken is nu bij de KPN het goedkoopste uit. Prijsstijging van meer dan 100% Prijs historie Canal Digitaal: 0,00 euro per jaar 10 euro per jaar 20 euro per jaar 30 euro per jaar (maar als je gaat verhuizen heb je geen administratie kosten meer!!!!!) en liep op tot wel.... euro... Na de uitzending van Tros Radar toen zij als goedkoopste uit de bus kwamen. Wat als Tros dit nu niet had uitgezonden?!
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 volgens mij is er Hier een slotje op gekomen .....
Gast aart44 Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: rolandroland Gezocht op trefwoord Settop. Maar die valt onder het nieuws categorie. Inderdaad is al twee weken bekend en uitgebreid besproken en ja toen was het nieuws.
Gast wknol Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: rolandroland Prijsstijging van meer dan 100% Het kan dan wel een prijsstijging zijn, maar de bestaande abonnees hebben daar geen last van! Als CDS dat nouw een paar jaar eerder had bedacht, zou dat een hele goeie zet zyn geweest! En Digitenne zal dan wel goedkoper zijn, echter is de kwaliteit over het algemeen toch een stuk minder! Uitzonderingen daargelaten.
Gast calculator Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Zijn er veel abonnees die alleen het settop box abonnement hebben?
Gast Stepdriver Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Het is en blijft geldklopperij daar... Eerst jaren er over doen om het steeds maar weer duurder te maken en mensen naar de nog duurdere pakketten over te laten stappen, want dan krijg je nog een paar zenders extra... Vervolgens de mogelijkheid voor dit toch nog goedkopere pakket te nemen maar verbannen en de laatste stap is natuurlijk helemaal stoppen met dit pakket om iedereen toch maar zoveel mogelijk te laten betalen... Wat je hiervoor terugziet??? Welgeteld 1 HD zender kan er vanaf voor degenen die jarenlang teveel betaald hebben en zodadelijk weer meer gaan betalen... Sorry hoor, maar die zogenaamde kosten voor de overgang naar het HD tijdperk hebben we dus allang betaald...
minplus Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen dat het de grootste groep klanten van CDS zou zijn, of het klopt weet ik niet maar het zou me niet verbazen. Ik heb trouwens zelf ook stb. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Lambik61 Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Een belangrijk bericht van CDS door hun voorlichter Mohammed Saheed Al Sahaf: Het settop box pakket verdwijnt niet en wordt nooit meer duurder. Een ding is een feit: ze zitten niet stil bij CDS. Langzamerhand zie je door alle pakketveranderingen de schotel niet meer. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Jean-Claude Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 en waar staat dan dat het nooit meer duurder wordt ? het is niet omdat ge er niet meer op kunt intekenen dat de bestaande abonnementen (die blijven doorlopen) daarom geen jaarlijkse verhoging meer kunnen krijgen - hoe gaan ze anders van al hun bestaande abonnees afgeraken ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
rolandroland Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Het nieuws dat Set Top Box Pakket niet meer afgenomen kan worden zie ik niet terug op de website van www.canaldigitaal.nl
Gast aart44 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: rolandroland Het nieuws dat Set Top Box Pakket niet meer afgenomen kan worden zie ik niet terug op de website van www.canaldigitaal.nl Het is ook pas per 1 maart 2010 als dan de website nog niet aangepast is kun je iets zeggen.
rolandroland Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Ja dat begrijp ik maar ze kunnen wel een * er bij zetten dat het met ingang van...Niet meer verkrijgbaar is. Ik heb hem in ieder geval alvast besteld zodat ik hem nog wel kan hebben. Ik had het STD-NL pakket (gratis) in combinatie met Digitenne. Zou het STD-NL pakket ook gaan verdwijnen? In bovengenoemde website (die ik hier niet mag neerzetten maar het staat in een TV blad) staat dat men concurreerde tegen Digitenne. Echter Canal Digitaal was er al veel eerder dan Digitenne....... En toen was het Set Top Box er ook al.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen