Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik het goed begrijp. gaat de seca 2 volledig verdwijnen?

als ik het goed heb draaid alleen dit pakket op seca2.

greetz

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Geplaatst:

Digitenne is naar mijn mening geen werkelijk alternatief als je over een grotere TV beschikt.De beeldkwaliteit van Digitenne vind ik absoluut onvoldoende.Ik heb het een keer uitgeprobeerd op mijn 42" TV en digitenne er direct weer afgegooid.Dit weet CanalDigitaal ook en zij zien de kabelaars waarschijnlijk als de echte concurenten en richten de prijssetting op deze partij.Ik denk overigens dat er wel veel animo is voor het eenvoudige topset denk bv maar eens aan alle tweede woningen in het buitenland. Door topset te schrappen blijft er slechts een duurder pakket over maar in veel gevallen toch nog steeds goedkoper dan de kabelaars.Dat CanalD zijn inkomsten wil verhogen vind ik begrijpelijk,zo werkt dat nu eenmaal in een vrije markt.Wel jammer omdat het topsetpakket een redelijk ruim aanbod van NL zenders is voor weinig geld.

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: Didden
als ik het goed begrijp. gaat de seca 2 volledig verdwijnen?
als ik het goed heb draaid alleen dit pakket op seca2.

greetz

Irdeto 2 wordt ook nog door o.m. het settopbox pakket gebruikt.

En tot zover ik begrepen heb, blijft het settopbox pakket voorlopig voortbestaan.

Wanneer in de toekomst de prijs gelijk getrokken is met het basispakket, zal het zichzelf wel opheffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen