Ga naar inhoud

En wat bracht de Kerstman jullie in 2009 onder de boom

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De kerstman heeft mij een DM8000 en een 60 inch plasma gebracht, hij was wel 2 weken te vroeg. Maar dat vergeef ik hem :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Duwgati
Origineel bericht van: Pedro Newbie

Volgens mij was het z'n arm

Ik zweer het je. Sjaakk weet meer dan wij laugh

Ohh..... dan kan ik wel mod worden wink:D

Neeee Sjaak(k) jij bent komisch genoeg voor cabaretier of humorist. laugh [ Met alle respect voor de Mod's ]

On topic:
Onze kerstboom staat buiten (verlicht) in de achtertuin, daar heeft de Kerstman alleen wat bruine bladeren onder geblazen.

Met vriendelijke groeten,
SatBaron
Geplaatst:

Ik heb weer het obligatorische aftershave gekregen en voor buiten een luxus-villa voor de birds met een rieten kap.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

WHISKY van een goed jaar en voor de caravan een LCD van 80 cm

had wel in stilte gehoopt dat er nog een HD ontvangertje zou bij zitten en een schoteltje (met bijhorende motor ) van 180 om te feedhunten en een setje LNB met Glasvezel verbindingen , maar ja we zullen het maar stellen met wat we krijgen

ps , bijna vergeten , de fiscus heeft ook een aardig briefje gestuurd met de vraag om onder hun kerstboom ook een vette omslag ( met de nodige €.... ) te leggen , gezien ik begrip heb voor hun financiele problemen heb ik maar een stevige bijdrage gedaan zodat ze niet van de honger zullen omkomen en zich deze winter kunnen verwarmen ( op mijn kosten natuurlijk )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

ik kreeg een mooie blauwe eveloppe van de kerstman nou dan weet je het wel .

Groetjes Edpatat en een goede jaarwisseling.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:
Origineel bericht van: eddy5
ik kreeg een mooie blauwe eveloppe van de kerstman nou dan weet je het wel .
Groetjes Edpatat en een goede jaarwisseling.

Nou, ik wou dat ik ieder jaar een paar ton belasting moest betalen, mij hoor je niet klagen dan :D

En wat ik onder de kerstboom vond was wat kattekots want die had aan de slingers lopen eten en daar kan zijn maagje blijkbaar niet goed tegen, de kots was wel leuk versiert met wat fragmentjes slinger, dat dan weer wel.
  • Moderator
Geplaatst:

Ik heb de griep gekregen van de kerstman.. de e*k*l

en ik had me dit jaar al zo goed gedragen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen