mapi Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Ik heb sinds kort een nieuwe flaptop met daarop windows 7 , nu wil ik soms mijn dvd speler / schrijver benaderen maar dat is niet mogelijk daar deze er simpelweg niet is... soms dan..... Hardwarematig is hij er dus wel. Als ik trouwens op het knopje openen druk, gebeurd er niets.... Ik zoek dus overduidelijk iemand die dit herkent en het al opgelost heeft Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
winwiz Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: mapi Ik heb sinds kort een nieuwe flaptop met daarop windows 7 , nu wil ik soms mijn dvd speler / schrijver benaderen maar dat is niet mogelijk daar deze er simpelweg niet is... soms dan..... Hardwarematig is hij er dus wel. Als ik trouwens op het knopje openen druk, gebeurd er niets.... Ik zoek dus overduidelijk iemand die dit herkent en het al opgelost heeft Staat hij wel in apparaatbeheer en/of is hij zichtbaar in de bios? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
mapi Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 in apparaatbeheer zie hij een schijfstation.. echter wegens het type nummer dat hij krijgt is het niet duidelijk wat het is, maar ja er is maar 1 schijfstation Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
winwiz Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Hij moet staan onder DVD-/cd-rom-stations Staat daar niets moet je toch even in de bios kijken. Grote kans dat hij helemaal niet werkt Zie je even het lichtje aanspringen als je de computer opstart? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
kaelem Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Kijk eens in computerbeheer en dan beheren,zie je hem dan. Zoniet dan aan de rechterkant meer acties en dan rechts klikken en dan schijven opnieuw controleren,zie je hem dan wel. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Ome Merde Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 nieuw dus, vooraf geïnstalleerd met Win7 of zelf er op gezet ? als ie er vooraf opstond, gauw terug naar je dealer merDe deze ruimte is te huur
mapi Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 laptop was nieuw en voor geïnstalleerd. Maar ik heb ondertussen wat software verwijderd en na het verwijderen van poweriso heb ik weer een dvd speler/writer.... toeval ?... even afwachten of hij constant blijft verschijnen Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mapi Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Geplaatst: 29 december 2009 Origineel bericht van: winwiz Hij moet staan onder DVD-/cd-rom-stations Staat daar niets moet je toch even in de bios kijken. Grote kans dat hij helemaal niet werkt Zie je even het lichtje aanspringen als je de computer opstart? Deze keer bij opstarten geen lichtje dat aanspringt en in de bios ziet hij niets... dat wordt geloof ik een garantie gevalletje.... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen