Ome Merde Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 tis maar net waar je je druk om kan maken .... merDe deze ruimte is te huur
TangoBravo Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: Ome Merde tis maar net waar je je druk om kan maken .... merDe Inderdaad, morgen ligt de krant van vandaag bij het oud papier, of hij wordt gebruikt om de vis te verpakken... en wie weet er morgen nog wat er gisteren op TV was? T B
R@oul Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Mijn idee is het volgende. N E W S staat voor Niet Altijd Waarheid Spreken ofwel North East West South. Nieuws of journaal is voor mij maar een globale informatie van gebeurtenissen die dikwijls ook nog grootser worden naar gelang hoeveel hetzelfde verhaaltje is doorverteld. Gr, R@oul. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Amager95 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Soms is het ook leuk om de krant van morgen te lezen: en dat kan! het is nu hier 22 uur 38 voor de goede orde kijk maar op eens op de site van de Sydney Morning Herald en daar is het: 8:37AM Tuesday December 29, 2009
vGnp Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Het is ook maar net welk nieuws men wil brengen. Onlangs is hier in de buurt "de eerste paal" geslagen (met ceremonie) voor een nieuwe energiecentrale. Dat er inmiddels al 2460 palen in de grond zitten kom je pas tijdens het lezen van het artikel achter... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satcat Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: Icon Nieuws is zo betrouwbaar als de journalist het wil vertellen. In dit geval moest ik meteen denken aan een wel toepasselijk grapje. 30 jaar geleden werd er door Amerika en Rusland besloten om een autorace te houden tussen een Ford en een Zastava. De Ford won deze race glansrijk. En zo werd dat dus ook in Amerika gebracht. De verslaggeving in Rusland had een iets andere versie van het verhaal. De Zastava was 2e geworden, en de Ford op 1 na laatste. En zo gaat dat dus in de journalistiek. Citaat: Zastava (officiële naam Zavodi Crvena Zastava, ofwel Rode Vlag Fabriek) was een Joegoslavisch automerk en wapenfabriek. Het is tegenwoordig een Servisch automerk.
Gast gladys Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Sinds het journaal zelfs zo lamlendig is een filmpje van you-tube te vertonen is voor mij de laatste betrouwbaarheid van de journalistiek verdwenen. Ik kijk alleen nog naar het weerbericht. Al onbetrouwbaar genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen