guppie3 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Hallo allemaal, ik heb een xp pc met pc editor en die kan prima werken met de abcom ipbox 9000HD. Mijn vista laptop daar en tegen niet. Hij ziet de receiver niet en ik kan geen verbinding krijgen of pingen. Via FTP kan ik wel verbindeing krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
Dessie Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: guppie3 Hallo allemaal, ik heb een xp pc met pc editor en die kan prima werken met de abcom ipbox 9000HD. Mijn vista laptop daar en tegen niet. Hij ziet de receiver niet en ik kan geen verbinding krijgen of pingen. Via FTP kan ik wel verbindeing krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hee Guppie3 of Guppie1, Probeer het eens om met admin rechten te starten. Op Vista mag je niet zomaar een raw-socket gebruiken en dat gebruikt die pc-editor. Als je het programma met meer rechten opstart zou het moeten werken.
guppie3 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Geplaatst: 29 december 2009 Hartstikke bedankt lag inderdaad aan de rechten. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen