guppie3 Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Ik heb een standaard kanalen scan gemaakt op astra 119,2),2(28,2) en 3(23,5). Maar telkens opnieuw kan de receiver niet de volgende HD zenders vinden: Das Erste HD Das Zweite HD Servus TV HD VOX HD RTL DL HD Weet iemand wat ik verkeerd doe? Andere HD zenders als BBC1 HD, Demo Italia HD, Arte HD, NED1 HD enz. is geen probleem en worden wel gezien. Als ik de gescande kanalen importeer in pceditor zie ik dat bij BBC1 HD, Demo Italia HD, Arte HD, NED1 HD enz. bij type elke zenders SD heeft. Hebben jullie dat ook? De receiver zegt bij het oproepen van het kanaal dat het wel een HD channel is. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
guppie3 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Probleem is opgelost. Via handmatige scan op de transponder. Wel eerst op internet de parameters van de zender opgezocht om niet een totale scan te hoeven doen en om de receiver ook de nieuwe FTA HD kanalen te laten herkennen. Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
GeniusX Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Volgens mij zitten deze iid op de zelfde freq., blijkbaar mist je deze in je satellite.xml.
guppie3 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Hoe werkt dat satelit xml? Groetjes,salutations,greetings. Vu+ Duo 1.5TB Xtrend 6000HD DM500S
GeniusX Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Je lijst in dreambox edit 3.0 downloaden, vanuit menu en nieuwe satellite.xml halen. (heb hier dbedit niet bij de hand.) Lijst weer uploaden. (wel eerst dbedit instellen voor e2). satellite.xml bevat de geupdate lijst met in gebruik zijnde tarnsponders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen