kezza Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, Ik ben op mijn Asus EEE overgeschakeld van XP naar Linux Mint en moet zeggen dat me dat uitstekend bevalt. Echter loop ik tegen een probleempje aan waarbij ik hoop dat hier iemand me kan helpen. Onder windows heb voor het flashen van Relook 400S flashtools. Ik heb uitgevonden dat je voor Linux een usb driver heb: relook_usb.ko Deze heb ik geplaatst in de directorie: /lib/modules/2.6.31-14-generic/kernel/drivers/extra Nu moet er een mknod gemaakt worden, mijn vraag hoe ziet die eruit. Ik heb nu staan: mkmod -m /lib/modules/2.6.31-14-generic/kernel/extra/relook_usb.ko Volgens mij moet hier nog meer bij. Wie kan me helpen??? Het zou zonde zijn als ik weer terug naar XP moet om alleen af en toe de box te flashen. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
kezza Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Geplaatst: 29 december 2009 Na wat zoeken opgelost.... Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
Big fellow Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 Kan je ook de oplossing posten? Dan hebben toekomstige gebruikers er misschien ook wat aan... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen