indieke Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Heb de stommiteit van mijn leven gedaan . een perfect werkende Pc naar de verdoemenis geholpen met het installeren van de nieuwe videokaart ATI 5750 en Windows 7. Het is een eeuwigheid dat ik alles had geïnstalleerd Ik weet niet meer welke kaart, hoe dat allemaal terug moet werken. Maar laat me ergens beginnen...... Ik krijg geen meldingen van soft waar geen drivers voor zouden bestaan. Zou het kunnen dat met windows 7 deze automatisch worden geïnstalleerd? Heb dus een Technotrend S3200
Gast skystar Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Windows 7 installeerd je gfx kaart zelf mijn ervarig met een at hd 2650 pro. Mijn dvb/s en dvb/c kaart moest ik zelf doen. Martin
indieke Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Dan moet ik ergens zien de drivers te bekomen, want die heb ik niet meer. Heb al op internet gezocht zonder resultaat...
maja Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Kijk hier maar eens, volgens mij niet zo moeilijk.
Gast skystar Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Idd voor de gfx kaart zie boven voor de Technotrend kijk je hier even. http://www.tt-pc.de/ Martin
indieke Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Geplaatst: 28 december 2009 Daar staat, "plug and play" dus normaal geen drivers? Het is zo verdraaid lang geleden, dat ik hier mee bezig ben geweest. Sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd, moet de rest ook terug werken. Ik heb dvb viewer er terug opgezet en die zie de kaart niet. heb ook nog een DVT kaart erin en die ziet ie ook niet. Dus ik kan geen scan uitvoeren.
Gast skystar Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 zou toch even de laatste drivers installeren. Daarna zag win7 de kaart pas. Martin
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Altijd een complete "image" backup maken. Met dit soort dingen kan je dan altijd de computer restoren naar je vorige werkende OS.
indieke Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Ja dom van mij, te snel te werk gegaan.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen