sheeplover Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Voor een forum met alleen "mannelijke leden" lijkt me dit wel iets om tot 2010 op te reageren. Roept u maar! Groetjes van John uit Den Bosch Bron: nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2152115/arts-geschorst-mislukte-penisingreep.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Die man is flink de lxl zeg. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sheeplover Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Die naam van jou zegt trouwens ook wel wat. Heb jij echt zo'n gigant aan de muur ? Groetjes van John uit Den Bosch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trust Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Origineel bericht van: sheeplover Meneer kan ik u(w) lid maken Met mijn lid gaat het goed , hoeft niet gerepareerd te worden . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wanderer Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 sinds toxic weg is gaat het peil hier wel naar omlaag.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast AlanS Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 nou dat is wat overdreven. Toxicq was wel streng maar een beetje humor was en is wel toegelaten mits het wel netjes blijft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Er zitten toch wel een paar leden met een eindejaars depressie Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sheeplover Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Nou wil ik niet telkens reageren op een door mij zelf gestart topic maar ik vind de zin "sinds toxic weg is gaat het peil hier wel naar omlaag...."onbedoeld toch wel een van de leukste reacties. Een peil dat omlaag gaat en een bericht over een pijl die niet meer omhoog gaat...... Groetjes van John uit Den Bosch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Origineel bericht van: sheeplover Die naam van jou zegt trouwens ook wel wat. Heb jij echt zo'n gigant aan de muur ? Groetjes van John uit Den Bosch Vroeger had ik 130 cm aan de muur ja ,nu maar 60 cm. Maar om mijn naam nu naar nietmeergigantaandemuur te veranderen word zolang. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen