Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gewoon met een sata connector, de HDD extern voeden.

Als je namelijk 1 inbouwt haal je de e-sata plug los van het moederbord en plug daar de interne op, er wordt dan ook met een apart connectortje gevoedt (vanaf het moederbord).

Kortom: e-sata=sata (maar tegelijk gaat niet bij een DM800).

Waarom de HDD niet inbouwen? Veel handiger toch?

Macaco

Geplaatst:

De HD kun je net als bij een interne HD in een vooraf te bepalen tijd in de slaapstand zetten.

Ik gebruik een Samsung HD103SI schijf van 1 TB via de eSata poort. Werkt uitstekend!

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Seca3
De HD kun je net als bij een interne HD in een vooraf te bepalen tijd in de slaapstand zetten.
Ik gebruik een Samsung HD103SI schijf van 1 TB via de eSata poort. Werkt uitstekend!

Joop je HD800 dan weinig vast bij opnames/afspelen van content?

satlover forever

Geplaatst:

Nee hoor, alleen duurt het natuurlijk eventjes voor hij start met afspelen. Daarna verloopt alles normaal.

Bij opnames evenzo, maar aangezien het maar een paar seconden betreft zal je er in de praktijk geen last van hebben.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Moet in principe goed werken, bij mij tenminste werken 2 verschillende adapters probleemloos.

Geplaatst:

1500 en ook 2000 GB schijven bestaan wel degelijk. Heb er zelf net een paar 2 terrabite schijven gekocht voor DB 8000, een HD case en een Eminent 7080, dit zijn 5400 toeren schijven, prijs € 160/stuk.

Geplaatst:

Ik heb een adapter gekocht om van usb naar usb A te gaan om daarna van usb naar esata(op dreambox) te gaan.Maar dit werkt niet, moet de behuizing eraf om iets extra aan te sluiten of werkt dit gewoon niet? (openpli)

satlover forever

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen