Mojo Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Titel lijkt duidelijk. Heb dit lied al 5 jaar op mijn PC staan. Heeft ooit ergens op een stick gestaan als Nummer 15. Ben op zoek naar de groep/zangeres en titel van dit nummer. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
satencom Geplaatst: 29 december 2009 Geplaatst: 29 december 2009 ik heb het even vertaalt voor die het niet kunnen verstaan ik weet nog niet wie het is, zoek het nog even uit. maar dit is de tekst die de zangeres zingt wachten is nou voor bij straks ben ik weer bij jou niks komt weer tussen ons dromen blijven geen dromen wand het geluk ligt voor ons mijn Friesland is mijn thuis Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mojo Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Intussen weet ik nog steeds niet wie dit is. En dat terwijl er toch behoorlijk wat Friezen onder ons zijn . You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
paardengek Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb gisterochtend het fragmentje gehoord, maar kan nog niet thuis brengen, wie dit is. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Kimble Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Fries is een mooie taal, maar ik versta er helemaal niets van. Wellicht is het mogelijk dat een mede-satter een stukje tekst van het nummer in het fries kan typen om daarna te zoeken in lyrics/songteksten.
chrisch Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Omdat ik wel van een uitdaging houd, heb ik een beetje rondgegoogled. Ik heb het vermoeden dat het van Rinke en Wietske is, van de CD ‘Fryslân sjongt mei’. Het zou zowaar het nummer "Thus" kunnen zijn. (hoe kom ik daarbij? Zoeken op "Friese smartlap" en kijken naar de vermelde artiesten. Toen vervolgens deze artiesten op youtube bekeken en stemmen vergeleken. Toen ik "Rinke en Wietske vond" bij een grote online muziekwinkel gezocht - en daar kwam zowaar iets met "Thuis" te voorschijn.) Al met al gewoon een vermoeden... en btw: ik ben geen Fries Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
paardengek Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: satencom ik heb het even vertaalt voor die het niet kunnen verstaan ik weet nog niet wie het is, zoek het nog even uit. maar dit is de tekst die de zangeres zingt wachten is nou voor bij straks ben ik weer bij jou niks komt weer tussen ons dromen blijven geen dromen wand het geluk ligt voor onsHier in Friesland is jouw thuis Wachtsjen is no foarby Straks bin ik wer by dy Neat komt wer tusken ûs. Dreamen bliuwe gjin dreamen Want it lot leit foar ûs Hjir yn Fryslân is dyn thûs. Myn tinzen gean faak tebek Nei die tyd fan jieren ferlyn. Ik wit noch sa gong it dy ek. It wie by ûs gjin sinneskien. It aventoer dat brjocht dy nei see. Do bist doe gongen, ek al sei ik nee. Ik wie allinne, fourt wie myn sinne. Ik wiet myn wachtsen is foarby. Wachtsjen is no foarby. Straks bin ik wer by dy Neat komt wer tusken ûs. Dreamen bliuwe gjin dreamen Want it lot leit foar ûs Hjir yn Fryslân is dyn thûs. Jieren binne fer flein. It libben sônder him it foel net ta. It wie lange dagen, sneon en snein. Ik woe wer dy sa graag wer by my haw. Do kwam er ien die makke my sa bliid Do kom'st nei hûs en skriuw'st dit moaie liet. Wol'st mei my trouwe en un neske bouwe. Ik wiet myn wachsjen is foarby Wachtsjen is no foarby. Straks bin ik wer by dy Neat komt wer tusken ûs. Dreamen bliuwe gjin dreamen Want it lot leit foar ûs. Hjir yn Fryslân is dyn thûs. Dreamen bliuwe gjin dreamen Want it lot leit foar ûs. Hjir yn Fryslân is dyn thûs. Een fryske vertalling van deze tekst. De Wiko's: Met vriendelijke groet, paardengek Mei Freonlyke groetenis, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Mojo Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Schitterend!! Ontzettend bedankt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
chrisch Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Haha, gelukkig was het een vermoeden Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
edbe Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 als het maar niet Paulus Pietsma is 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
satencom Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Fan herte lokwinske hyndergek do hast de beker Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mojo Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: satencom Fan herte lokwinske hyndergek do hast de beker van harte gelukgewenst paardengek jij hebt de beker. Dat Fries is niet zo moeilijk You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast AlanS Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Citaat: Dat Fries is niet zo moeilijk Nee het zijn de Friezen die moeilijk zijn :-)
hobsat Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: AlanS Citaat: Dat Fries is niet zo moeilijk Nee het zijn de Friezen die moeilijk zijn :-) Dat zeggen wij groningers al jaren GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Johan45 Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Waarom denk je dat we de afsluitdijk zo lang hebben gemaakt. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen