edje-ken Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 het is een beetje offtopic in offtopic maar volgens mij hebben ze een fout gemaakt met die afsluitdijk. die moest volgens mij om friesland heen als afscheiding edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
paardengek Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: hobsat Dat zeggen wij groningers al jaren De mooiste bushalte in Groning is de bushalte naar Fryslân. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Duwgati Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: paardengek De mooiste bushalte in Groning is de bushalte naar Fryslân. Is dat die bushalte waar iedereen staat te zwaaien als die Friezen eindelijk weer naar huis gaan?
Gast Kimble Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: Duwgati Origineel bericht van: paardengek De mooiste bushalte in Groning is de bushalte naar Fryslân. Is dat die bushalte waar iedereen staat te zwaaien als die Friezen eindelijk weer naar huis gaan? Da's toch die halte waar iedere Fries een (pl)euro(p) krijgen al ze instappen.
hobsat Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Origineel bericht van: paardengek Origineel bericht van: hobsat Dat zeggen wij groningers al jaren De mooiste bushalte in Groning is de bushalte naar Fryslân. Je vergist je t is uiteraard andersom, en ik kan t weten want ik ben buschauffeur . GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Ome Merde Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 altijd weer die Friezen, tis maar waar het hart vol van zit. folle lok in seine, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen