Ga naar inhoud


Hoe kan ik mijn tvvlaanderen kaart over laten nemen


thierry

Aanbevolen berichten

ik heb hier nog een nieuwe smartcard liggen waar een full abbo heeft opgestaan maar omdat ik dit abbo heb opgezegd wegens omstandigheden zou ik die kaart willen wegdoen.

er zit dus geen abbo meer op die kaart

kan ik die kaart nu naar een andere eigenaar gaan zonder rompslomp ,en kan die eigenaar daar een abbo opplaatsen zonder problemen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als er geen betalings achterstanden meer op de kaart staan kan je hem gerust verkopen.De nieuwe eigenaar kan zich dan met de kaart registreren en een pakket er op nemen.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Als er geen betalings achterstanden meer op de kaart staan kan je hem gerust verkopen.


Neen, dat kan NIET.
Die kaart werd ooit op een naam geregistreerd en blijft op die naam tot de kaart volgens de regels OVERGENOMEN wordt en waarbij overlater en overnemer moeten tekenen (zie link van Paullo).

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Twee vragen nog hierbij.

 

1.

Ik dacht de kaart die je overneemt moet beginnen met 1 30.....

Als beiden het formulier invullen en ondertekenen moet de nieuwe eigenaar dan nog de éénmalige activeringskosten betalen ? M.a.w. loopt het abonnement gewoon door van de vorige naar de nieuwe eigenaar zonder activeringskosten ?

 

2.

Ik heb een TVV kaart die begint met 1 30....

Deze kaart werd altijd gebruikt als demokaart bij een dealer. Dealer is gestopt maar een heractivatie wil niet lukken. Ik krijg altijd het bericht "foutief smartcardnummer ingevoerd".

Wat is met deze kaart nog aan te vangen ?

 

Groeten

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die kaart zal uitgezet zijn door TVV vrees ik,

best eens bellen,

wel opletten dat je dan een kaart hebt die actief is als je belt,

heb het onlangs ook voorgehad dat mijn kaart niet meer bestond in hun admin,en belde en moest m'n kaartnummer opgeven en kreeg te horen aan de telefoon dat het gesprek stopgezet ging worden omdat ik geen klant was volgens hun pc.

op hun facebook gemeld en ze zeiden dat je nog andere gegevens kan opgeven,

alleen heb ik die nooit gekregen als optie als ik belde overdag.

dit ter info,op mails reageren ze ook bijna niet,

nadat ik gebeld had paar dagen later kreeg ik reactie per mail,maar toen was alles al in orde.

via facebook kan je miss ook geholpen worden als je een facebook account hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik hieruit concluderen dat je mag bellen naar TVV met opgave van het kaartnummer van een geldige en actieve kaart en in de ontvanger een kaart die zogezegd niet meer bestaat in hun administratie. Krijg je dan een update op deze kaart ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaart moet actief staan en op een naam en adres om te kunnen bellen voor info enzo daaromtrend,

mijn kaart was ook even niet meer actief door een foutje bij hen,en kon ook niemand aan de telfoon krijgen,

kreeg direct een tekst te horen aan de telefoon dat "omdat je geen actieve kaart hebt en niet in ons systeem staat kunnen we je niet verder helpen en word dit gesprek beeindigd".

heb dan via facebook dit gemeld en ze zeiden daar dat je wel zonder kaart kon geholpen worden,

wat ik dus niet kreeg te horen,

vraag me soms af of ze hun systeem daar wel kennen.

er is toch maar 1 02/ nr hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je er eerst 1 hebben die nog actief is,heb maar 1 kaart momenteel,en ken niet direct iemand met een TVV kaart,

al die dat ik ken hebben hun kaart stopgezet of hebben TVV buitengesmeten en naar de concurentie gegaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Kaart moet terug actief gemaakt worden.

Als je deze wil overnemen gaat dit (mits invullen van formulier + copy idkaart beide partijen).

Er zal activatie aangerekend worden, omdat deze kaart niet meer actief is.

 

mvg

dus als de kaart nog actief is word er geen activatiekost aangerekend?

gr.harleyke.

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...