chefke Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Ik heb een Azbox Premium met de laatste Daily FW en de laatste MultiCAS (15). Verder bezit ik een 100GB SATA HD. Nu heb ik dat op HD kanalen de Azbox steeds blijft hangen. Het volgende gebeurd: - flickering waarbij de TV aangeeft over te schakelen op een andere resolutie (terwijl deze vast op 1080p met de HDMI is ingesteld); - na +/- 2-5 seconden wordt het beeld zwart (soms loopt de audio nog even door); - Alleen een harde reset wil nog helpen. Verder geen enkele plugin (afgezien van MultiCAS) geinstalleerd. Het gebeurt ook bij HD films die ik via een USB harde schijf afspeel. MEestal na een minuut of 5. Hebben meerdere mensen dit? En, hopelijk weet men een oplossing voor dit erg vervelende probleem. Bedankt voor het meedenken! Ik heb echt al alles geprobeerd, nieuwe installatie met formatteren application area etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlook Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Zet hem eens op 1080i, 1080p heb je toch niets aan sat uitzendingen. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Gedaan, nu loopt de Azbox (nog) niet vast. Het beeld is wel stukken minder, maar goed. We gaan het proberen. Bedankt in ieder geval! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Je bent een hele vent als je dat verschil ziet tussen 1080i en 1080p 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: D_liver Je bent een hele vent als je dat verschil ziet tussen 1080i en 1080p Heel goed te zien, schaf maar een 42" aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Het is niet te geloven maar de azbox is nog steeds niet gecrashed. Heb gisteren 2 films gekeken op 1080i (beide waren 1080p) en geen enkele crash. Mooi dat het nu is opgelost! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Blijf het vreemd vinden ik heb de Azbox (-en) hier standaard op 1080p staan en kan gewoon probleemloos HD/SD tv kijken zonder crashes. Tevens mkv afspelen in 1080p us geen probleem 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lithion Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Dan behoor jij waarschijnlijk tot de gelukkigen of doe je gewoon niks met die boxen. Als ik een film kijk (1080p) dan loopt die ook in de helft van de gevallen vast bij het openen van de film. Enige soelaas is de box herstarten. Het is gewoon een buggie-software-box. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Iets te vroeg gejuigd. Hij blijft crashen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spikes Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Heb ik ook met versie 4110. Zo gauw ik wissel van sd naar hd reboot. Zo langzame hand begin ik een hekel aan die box te krijgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: spikes Heb ik ook met versie 4110. Zo gauw ik wissel van sd naar hd reboot. Zo langzame hand begin ik een hekel aan die box te krijgen Zal vanavond wel ff iets op youtube zetten en laten zien dat het gewoon werkt. Even uit nieuwsgierigheid: Waarmee bewerken jullie je settingslijst en/of welke lijst gebruik je 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: spikes Heb ik ook met versie 4110. Zo gauw ik wissel van sd naar hd reboot. Zo langzame hand begin ik een hekel aan die box te krijgen Ik deel jouw gevoel volledig. Maar er is weer nieuwe FW op de daily site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chefke Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Over FW 4142 kan ik het volgende zeggen: Het is nog erger geworden met het vastlopen van media-files. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 Hallo, Speel je bestanden met de laatste 39xx versie af vanaf 4xxx is media omzeep. Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlook Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 Citaat: Over FW 4142 kan ik het volgende zeggen: Het is nog erger geworden met het vastlopen van media-files. @ chefke kan jij de HD kanalen nog bekijken? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen