Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Verder nog altijd niets kunnen vinden. En de poort is niet open te krijgen !!!
Big fellow Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Misschien zie hieronder nog iets instellen?? Let hierbij niet op het poort nummer, is een oudere print Welk poort nummer doel je op? Zet eens "Altijd willekeurige poort kiezen" uit. Wat je nog zou kunnen proberen is eerst je firewall van je PC aan te zetten en daarna je PC in de DMZ zetten... (Eerst!!! firewall aan!) “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Welk poort nummer doel je op? 60502 Zet eens "Altijd willekeurige poort kiezen" uit. Staat nu uit Wat je nog zou kunnen proberen is eerst je firewall van je PC aan te zetten en daarna je PC in de DMZ zetten... (Eerst!!! firewall aan!) _________________________ DMZ zetten Begrijp ik niet
Big fellow Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Als je nu in een van je eigen screen shots kijkt dan zie je "DMZ host" staan.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
theparasol Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Lekker dan, je wilt zijn pc volledig exposted aan internet hangen. Niet doen Henri. Je settings in de modem zijn ok, niet meer aanpassen. Het zit beslist ergens in je windows installatie. Zet automatisch firewall regelsmaken eens uit in uTorrent. Zet de firewall van windows 7 maar weer aan. Start vervolgens uTorrent eens met Administrator rights, als goed is komt windows vanzelf met melding dat uTorrent wil communiceren en of dat akkoord is. Welke versie van uTorrent gebruik je en is deze verse wel windows 7 compatible?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: theparasol Lekker dan, je wilt zijn pc volledig exposted aan internet hangen. Niet doen Henri. Je settings in de modem zijn ok, niet meer aanpassen. Het zit beslist ergens in je windows installatie. Zet automatisch firewall regelsmaken eens uit in uTorrent. Zet de firewall van windows 7 maar weer aan. Gedaan Start vervolgens uTorrent eens met Administrator rights, als goed is komt windows vanzelf met melding dat uTorrent wil communiceren en of dat akkoord is. Welke versie van uTorrent gebruik je en is deze verse wel windows 7 compatible? 1.8 build 11813 En ook dit werkt niet.
Big fellow Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: theparasol Lekker dan, je wilt zijn pc volledig exposted aan internet hangen. Niet doen Henri. Dat is de enige manier om er achter te komen of het probleem zit in de router of in de Windows settings... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Lekker dan, je wilt zijn pc volledig exposted aan internet hangen. Heb dat geprobeerd, maar het lukt mij niet. Mochten er weer heldere voorstellen komen, hoor ik dat graag
theparasol Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Welke versie van uTorrent gebruik je en is deze verse wel windows 7 compatible? 1.8 build 11813 Deze versie stamt van --- 2008-08-13: Version 1.8 (build 11813) Toen was windows 7 final nog niet eens uit Download maar eerst eens even -- 2009-11-24: Version 1.8.5 (build 17414) Ik zie bij de RC's van deze versie zelfs al fixes voor windows 7 staan. Het zit niet in je modem instellingen, het zit niet in je windows 7 firewall. De antieke versie die je gebruikt is gewoon nog niet compatible met je os.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Oude versie verwijderd. Computer opnieuw opgestart nieuwe versie geinstalleerd computer opnieuw opgestart Gecontroleerd, of de poort nummers goed staan Zowel in de modem, en in Utorrent staan het goed. Zie hieronder, werkt helaas ook niet.
theparasol Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 post de output eens van start -> uitvoeren -> cmd {enter} en dan ipconfig {enter} En maak eens een screendump van: start -> uitvoeren -> firewall {enter} en dan regels binnenkomend verkeer
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Met de firewall lukt niet, zie voorbeeld.
theparasol Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Ok, geeft niet. Bij mijn windows 7 werkt dat wel Maar je bent wel een grote ezel hoor Citaat: Ik weet het 100% zeker. En de Firewal staat ook uit. Nog meer adviezen ??? Jouw ip-adres is niet 192.168.1.10 maar 192.168.1.6 Je komt er nu verder wel uit neem ik aan. Goed uiteinde en kijk uit met ip-adressen
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Er moet er een de Ezel zijn. Gelukkig hebben wij er op het forum mensen zitten die er meer verstand van hebben dan ik. Geef ik eerlijk toe. Daarom is het forum voor mij nuttig en handig. Ik ga het zo even proberen, en laat het natuurlijk hier even weten. Alvast iedereen bedankt, voor de adviezen, en een gezond en goed 2010. En jawel !!!!!!!!!!!!!!!!!
sevensheaven Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 IA IA IA ..lol nu vergeet je het in elk geval nooit meer.... succes met de rest.. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen