Ga naar inhoud


Thomson TS4H geen CanalDigitaal kanalen!


Euro

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Thomson TS4H ontvanger, die geen CanalDigitaal kanalen inlaadt. Ik krijg alle andere kanalen van Astra1 maar geen Nederlandse kanalen.

Snelzoeken werkt zowieso niet, dan geeft de ontvanger gelijk aan geen signaal?! Met de gewone kanalen scan via schotel 2 (voor de regionale kanalen) krijg ik alle Astra1 kanalen en ook de thema kanalen van de Astra3 maar geen andere Nederlandse kanalen??

Ontvanger open gemaakt de bekendste (defecte) elco's vervangen (er stond er 1 bol van). 2x 470uf/16volt en 2x 1000uf/10volt maar geen relaas. Ik zie verder in de ontvanger geen defecten.

Het signaal is goed!!! Hier komt het probleem 100% zeker niet vandaan!

Heeft iemand nog een sugestie wat ik eventueel nog kan vervangen of kan doen??

Ik heb het forum ook al afgespit maar kwam dit onderwerp nog niet tegen.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Gr. €

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat van schotel heb je en wat van lnb, is het een duo lnb van cd als dat zo is kan stuk wezen of hij zit niet goed op schotel gemonteerd, maak anders even een foto

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken.

Maar wat ik al aangaf, het ligt voor 100% zeker niet aan het systeem!

Het ligt zeker aan de ontvanger!

 

Graag reactie's, anders zal er niets anders op zitten om de ontvanger terug te sturen naar de leverancier!

 

m.vr.gr. €

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar om weet je zo zeker dat het niet aan de schotel ligt heb je het geprobeerd met een andere ontvanger was het dan wel goed oké,

probeer alle 4 toetsen op het frontpaneel tegelijk in te drukken en even vast houden

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken.

 

Inderdaad met andere Thomson ontvanger geen probleem. Snel kanalen installeren werkt en gewoon kanalen installeren krijg ik ook alle Nederlandse kanalen, vandaar dat ik zeker weet dat het 100% zeker niet aan het signaal ligt.

Software laden gaat niet, omdat de kanalen van 12.515, 12.344 of 12.574 er niet instaan en ook niet ingeladen worden.

 

Ook het feit dat er 1 elco bol stond geeft aan dat er wat fout is met de ontvanger. Maar helaas weet ik zo niet wat.

 

m.vr.gr. €

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...