D.Quijote Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Sinds gisteren nadat mijn vrouw een poosje aan de pc heeft gezeten opend de muiscursor zonder te klikken. Dus als ik op het bureaublad sta moet je normaal rechts klikken voor: pictogrammen schikken op / eigenschappen etc. Nu komt die popup gelijk. Ook bij outlook als je op een bericht gaat staan met de muiscursor opend ook dat bericht zonder te klikken. Ook als ik op bestand/bewerken/beeld etc ga staan.Het gebeurd dus niet bij websites, dus alleen bij windows onderdelen. Ik heb windows XP home pack 2 Het is dus vrij lastig werken zo. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Kijk eens in je verkenner onder Extra en dan Mapopties Waarschijnlijk staat er een verkeerd bolletje aangevinkt bij de optie: Openen bij eenmaal klikken
D.Quijote Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 De opties stonden goed, heb nu de software verwijderd van de optische muis, en ook de usb verbinding los gekoppeld. Heb nu een oude muis met draadje eraan hangen en dat werkt momenteel goed. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen