Busje komt zo Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Wie van jullie weet wat voor larven dit zijn? Alvast bedankt! Groeten Remi .
mojo-jojo Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 meelwormen Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
uniden Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 meelwormen gefrituurd zijn ze het lekkerst je kunt ze ook door salades heen mengen dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast hummiesat Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Zo at iemand ze op een ander forum:
leo1949 Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Of gepaneerd en met een uitje erbij. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Wielleke. Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: uniden meelwormen gefrituurd zijn ze het lekkerst je kunt ze ook door salades heen mengen ------------------------------------------------------ Smakelijk eten, maar geef mijn portie maar aan fikie. Gr Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 of het zijn GhAAArrrrrrrrrrrrg, voor Klingonen een lekkernij. de larve staat echter niet bekend als eten voor Wielleke maar als visvoer. en dan verpopt ie en wordt een torretje ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Busje komt zo Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Volgende vraag: Hoe komen deze beesten bij mij op zolder achter de betimmering terecht? Aan de andere kant van deze betimmering hebben mussen nesten gemaakt onder de dakpannen. Zouden de mussen deze beesten meenemen? Gr. Remi .
Gast Kimble Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Wees blij dat het iig geen larven zijn van boktorren.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 alle twee is mogelijk 1) de mussen verliezen er één (maar dan is het echt maar eentje als incident, daar die zich niet onderling voortplanten en of vermenigvuldigen) 2) de torren kruipen (waar water en bloed niet komt) overal heen en dus ook vertikaal hoog naar 't dak < mits er wat te halen, voederen, zoeken, overwinteren is. > EN DIE vermeerderen zich als het daar lekker koosi is. woonhuizen met insecten is doorsnee vrij normaal overmatige larven / wormen en torren is een pest waarvoor er speciale jagers zijn met handige tips en truuks OF bruut geweld. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
gerrit B Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Origineel bericht van: Busje komt zo Volgende vraag: Hoe komen deze beesten bij mij op zolder achter de betimmering terecht? Aan de andere kant van deze betimmering hebben mussen nesten gemaakt onder de dakpannen. Zouden de mussen deze beesten meenemen? Gr. Remi Inderdaad, als je de nesten gaat ruimen dan zitten er altijd wel een paar van die beesten in. het heten niet voor niets meelwormen en leven van verrot hout, stof van verpulverd gras ed. iets wat in een nest natuurlijk wel vaak voorkomt. ze kunnen door vogels worden gmeegenmen omdat de eitjes vrij plakkerig zijn, maar ook gewoon door de meel tor worden gelegd. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Han Peekel Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Sluit me bij de vorige spreker aan komen vaak voor in vogelnesten. Ik tref ze ook wel eens aan in deze tijd in uitgestorven wespen nesten. Han
Gast ozzo Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Gewoon met de gasbrander de fik erin. Zijn ze op zeker dood en komen niet meer terug. Tenzij je het dak op die plek repareert natuurlijk.
Busje komt zo Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Geplaatst: 31 december 2009 Ik heb ook een oud wespennest tussen de vloer gevonden, niet ver van waar ik deze meelwormen vond. En ik heb ook al vaker dode torren gevonden (lijken als twee druppels water op de meeltor). Het vraagstuk lijkt te zijn opgelost. @ Ozzo: Jij kunt maar beter geen bedrijf in plaagdierbeheersing opzetten. Het aantal daklozen zal schrikbarend stijgen Groeten Remi .
theparasol Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Het is wel goed voor de werkgelegenheid in de bouwsector
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen