Ga naar inhoud


Wat zijn dit voor larven??


Busje komt zo

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: uniden
meelwormen gefrituurd zijn ze het lekkerst je kunt ze ook door salades heen mengen

------------------------------------------------------

Smakelijk eten, maar geef mijn portie maar aan fikie.

Gr Wiel.

Door kennis delen, wordt men wijzer.

 

Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot.

Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm

Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle twee is mogelijk

 

1) de mussen verliezen er één (maar dan is het echt maar eentje als incident, daar die zich niet onderling voortplanten en of vermenigvuldigen)

 

2) de torren kruipen (waar water en bloed niet komt) overal heen en dus ook vertikaal hoog naar 't dak < mits er wat te halen, voederen, zoeken, overwinteren is. > EN DIE vermeerderen zich

 

als het daar lekker koosi is.

 

woonhuizen met insecten is doorsnee vrij normaal

overmatige larven / wormen en torren is een pest waarvoor er speciale jagers zijn met handige tips en truuks OF bruut geweld.

 

ciao

 

No Blue Skies

Lloyd Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Busje komt zo
Volgende vraag: Hoe komen deze beesten bij mij op zolder achter de betimmering terecht?
Aan de andere kant van deze betimmering hebben mussen nesten gemaakt onder de dakpannen. Zouden de mussen deze beesten meenemen?

Gr. Remi


Inderdaad, als je de nesten gaat ruimen dan zitten er altijd wel een paar van die beesten in.
het heten niet voor niets meelwormen en leven van verrot hout, stof van verpulverd gras ed. iets wat in een nest natuurlijk wel vaak voorkomt.
ze kunnen door vogels worden gmeegenmen omdat de eitjes vrij plakkerig zijn, maar ook gewoon door de meel tor worden gelegd.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een oud wespennest tussen de vloer gevonden, niet ver van waar ik deze meelwormen vond. En ik heb ook al vaker dode torren gevonden (lijken als twee druppels water op de meeltor).

Het vraagstuk lijkt te zijn opgelost.

 

@ Ozzo: Jij kunt maar beter geen bedrijf in plaagdierbeheersing opzetten. Het aantal daklozen zal schrikbarend stijgen crazy

 

Groeten Remi

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...