cor nelis Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 kan iemand mij advies geven of ik moet blijven schotelen of op de kabel over moet stappen voor hd tv bij ons wordt caiway aangeboden. is er iemand die weet of de kwaliteit op de schotel beter is in hd nu vind ik het op de schotel mooier dan op de kabel. topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Gast Alf! Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Wat ik zo van de kabel weet (hier upc) is dat hd daar veel gevoeliger is voor storingen, met de schotel heb ik daar geen last van... Soms haperingen + dat ik er een aantal HD zenders bij heb die FTA zijn zoals ZDF-HD en ARD-HD, Arte-HD, BBC-HD..... het HD aanbod van canaal digitaal vind ik daarintegen nog wat mager, maar dat schijnt in 2010 een stuk beter te worden.. een tip vergelijk in een winkel de HD ontvangers, de standaard Philips HD ontvanger heb ik de deur uit gedaan, en vervangen door een dreambox8000 deze geeft bij mij beduidend beter beeld, maar dat is dan ook wel een prijsverschil van enkele honderden euro,s en het is een ontvanger waar toch wel wat basis computerkennis ( linux ) voor nodig is, maar dat is overal ( google ) te vinden hoe men deze ontvangers aanpast aan je voorkeuren... suc6 met het maken van je keuze..
DeBeek Geplaatst: 30 december 2009 Geplaatst: 30 december 2009 Er loopt >> HIER << al een groot topic over.. Genoeg leesvoer..
Gast ozzo Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Daarom een slotje erop. Topicstarter had eerst even moeten zoeken (middels die mooie zoekfunctie van het board).
Aanbevolen berichten