joop001 Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Zo aan het einde van het jaar, wil ik iedereen hier die mij met raad en daad heeft bijgestaan met de kathrein heel hartelijk danken. Ik heb aan de hand van teruglezen van andere topics c.q. vragen stellen en de gekregen antwoorden eindelijk de kathrein met BA aan de gang. Hoe het gaat bevallen weet ik niet maar ik hoop dat ik nu van de freezes met incubus af ben (die had ik nogal met de flash images). Dus alle Satmannen, Paulci's en bangkok by nights jullie steun en adviezen hebben zin en nut gehad dank daarvoor. Groeten Joop
PaulCl Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Hoi Joop, Blij te zien dat je terug aktief bent en dat ook alles met de Kathy goed gekomen is. Nog veel plezier ermee in 2010 Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Bangkok By Night Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Ben de laatste weken niet zo aktief op het board maar dat komt omdat ik al van 11 dec. in Thailand zit. Na 23 januari zal ik terug meer online zijn. Leuk te lezen dat de hulp gewaardeerd wordt . Bij deze ook de beste wensen voor 2010 aan alle Kathrein gebruikers. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen