Gast hellohelloagain Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Volgens TOTAAL TV is de topfield 7710hd pvr de rolls royce onder de ontvangers. Ik heb een 7710,hij heeft nogal wat gebreken maar de beeld- kwaliteit is gweldig.
iRuud Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain Volgens TOTAAL TV is de topfield 7710hd pvr de rolls royce onder de ontvangers. Ik heb een 7710,hij heeft nogal wat gebreken maar de beeld- kwaliteit is gweldig. Kun je zien dat ze bij Totaal TV de wijsheid ook niet in pacht hebben. De Topfield 7710HD PVR is een ontvanger met ingebouwde bugs. Okee de beeldkwaliteit is uitmuntend achter de recht is knudde,
metoo Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Ja, en hoe meer reclamegeld de verkoper in hun medium steekt, hoe enthousiaster de testers vaak zijn. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
policedog68 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 na genoeg de topfield een rr is het toch geen topper dan maar hoe zit met het type nummer hoe hoger het getal des te nieuwer de receiver is ?
metoo Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 of uitgebreider/meer mogelijkheden. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
metoo Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 probeer eens op een rijtje te krijgen wat je zelf wel of niet wil/nodig hebt, dat maakt het een stuk eenvoudiger. alleen tv kijken? SD of HD? meerdere ontvangers in huis? Ook opnemen (PVR)? en zo ja op interne HDD, of externe HDD, NAS, PC oid.? OPnemen en kijken tegelijk? beperkt mogelijk met single tuner Onbeperkt zappen en opnemen? Twin tuner Multi Media mogelijkheden, streamen naar pc of films/dvd/foto's van pc naar ontvanger? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
policedog68 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 wat ik wil ? proberen om via de pc zenders te ontvangen en doorstuur naar mijn tv maar hoe was de vraag van mij in een andere topic,hoef geen meerdere ontvangers te hebben 1 is genoeg ,het opnemen is niet percee nodig of het moet zijn dat je diverse films erop krijgt zonder reclame shit snappie ? streamen ofzo heb ik geen verstand van en heb me er ook nog niet in verdiept.
exciter Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Jongens, het is toch simpel... 1. Technisat Digicorder HD S2+ 2. Technisat Digicorder HD S2+ ... ... 10. Technisat Digicorder HD S2+ TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Belsat Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 En hier nog een stem voor de Nokia Mediamaster 9500 (a.k.a. d-Box) die hier al ruim 10 jaar, dag in dag uit, zijn werk perfect doet m.b.v. een Irdeto kaartje. Zou er alleen wel een keer Seca 3 op willen hebben ;-) Ciao, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
vincent1971 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Heb zelf een Topfield 5000pvr. Makkelijk te bedienen en je kan zelf nog applicaties toevoegen. Heb gekozen voor deze vanwege stabiliteit en het eenvoudige bedienen. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Ron Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Dit is zo ongeveer het meest overbodige topic van 2010 (voorlopig dan hè). Vrijwel iedereen is geneigd zijn eigen receiver de beste te vinden en niemand beschikt over alle receivers en voldoende tijd om al die receivers zeer uitvoerig te testen, categoriseren en voor alle categorieën een top tien te maken op basis van directe vergelijking en pure objectiviteit. Ofwel zinloos in het kwadraat Ron
joker55 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Kijk........hij is weer helemaal terug !! Zinvol vind ik dit topic eigenlijk wel. Dit is eigenlijk toch de hele gedachte van een TOP-"zoveel" ? Iedereen geeft zijn beste idee, zijn beste ontvanger, en zo komt vanzelf een bepaalde ontvanger naar boven drijven die in de ogen van de grote meute goed is. Zo komt ook bijv de platen- of CD TOP40 tot stand. Maar vind het wel moeilijk om een algemene TOP-zoveel te geven als je alle ontvangers op 1 hoop gooit. Maak op zijn minst onderscheid tussen ontvangers speciaal voor CDS, alleen voor FTA, met CI, twin tuners en met/zonder HD. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
vGnp Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Origineel bericht van: joker55 Zo komt ook bijv de platen- of CD TOP40 tot stand. Dat is op basis van verkoop (en tegenwoordig downloads), maar de meest verkochte satelliet ontvanger is dan toch niet automatisch niet de beste vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
joker55 Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: joker55 Zo komt ook bijv de platen- of CD TOP40 tot stand. Dat is op basis van verkoop (en tegenwoordig downloads), maar de meest verkochte satelliet ontvanger is dan toch niet automatisch niet de beste vGnp Dat klopt, hoewel bij een auto-verkoop top10 (jarenlang stond de Opel Astra nummer 1, en ook een tijdje de Golf) dit een heel mooi verkooppraatje is. Ik val in herhaling, maar blijf het rondblaten: het ligt er gewoon aan wat je belangrijk vind, en hoeveel je er voor over hebt. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Belsat Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Amen! Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen