boaz Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Ik kijk regelmatig via het netwerk met VLC. Na een recente update (dacht van VLC zelf, mogelijk ook één van Firefox) blijft het beeld zwart. Met IE 8 wel gewoon beeld, en ook met Chrome (wat door de box herkent wordt als firefox) gewoon beeld. Wel vroeg IE om toestemming de applicatie te starten, Chrome liet dit achterwege en gaf gewoon beeld. Wat kan de oorzaak zijn dat Firefox nu geen beeld geeft? Bug? Actieve image is Pli VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Citaat: Install There are at least two ways to install the VLC Mozilla Plugin. One way is to to check the "Install Firefox Plugin" when you install VLC. If the standard exe installation does not install the mozilla plugin directory then download zip version which includes the required data and continue with the next installation (2nd way of installing of the plugin) The second way involves several steps: 1. Quit Firefox or Mozilla 2. Copy the two files in VLC_Installation_folder\mozilla (usually C:\Program Files\VideoLAN\VLC\mozilla) to your mozilla plugins directory (Usually C:\Program Files\Mozilla\plugins or C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins). 3. Restart Firefox or Mozilla van de wiki.videolan . org ciao Thunderstruck AC~DC
boaz Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Chrome wordt als Firefox herkent en gebruikt dus de Mozilla plugin, die moet dus goed geïnstalleerd zijn. Zal toch je suggestie eens proberen, misschien dat in Firefox zelf iets is misgegaan na de update. Helaas, opnieuw installeren geeft geen oplossing. Het merkwaardige is dat alles werkt, ik kan bijv zappen via de Web-X maar beeld en geluid blijven weg. Ook now next informatie is correct. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Het valt me trouwens op dat als ik nu via de web interface zap, Firefox wel de box laat zappen, maar vervolgens de foutmelding geeft dat de URL niet geladen kan worden. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen