Gast kurtje Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Er staat: No Video Heb het onderzocht. Zeiden ze dat ik een oudere versie van vlc nodig had. Heb die gedownload maar het werkt nog steeds niet. Wie kan mij helpen? PS: heb geprobeerd op Firefox,Chrome en Internet Explorer
paardengek Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Misschien VLC eens full ( i.p.v. recommanded ) installeren ? Inclusief de mozilla plugin. Met vriendelijkegroet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
labutes Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Origineel bericht van: paardengek Misschien VLC eens full ( i.p.v. recommanded ) installeren ? Inclusief de mozilla plugin. Met vriendelijkegroet, paardengek Precies!! zo heb ik ook configurerd en werkt prima.
tayram Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 welke versie heb je gedownload. bij mij werkt 0.8.6i heel goed. die dreambox van jou is dat +versie. anders zal ook niet werken denk ik. ik heb ook dm500s gehad en ik heb hem ook niet aan de praat (web-x-tv) gekregen.
denbosch Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 bij mij werkt de nieuwste versie ook goed met firefox. met explorer werkt het helemaal niet.
denbosch Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 alleen als ik HD zenders stream krijg ik geen vloeiend beeld is dat te verhelpen?
hemertje Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 een andere box kopen die aan je eisen voldoet de dm500 staat erom bekend een brakke netwerkaansluiting te hebben waardoor je waarschijnlijk de benodigde snelheid en bandbreedte van het HD kanaal niet haalt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
denbosch Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 de 500 heeft niet eens HD ik was vergeten erbij te zetten dat op mijn andere box(de800HD) de streams in HD nooit lekker lopen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen