MuLTiMeDiA Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Hallo, Graag had ik een gedetaileerde uitleg gekregen hoe ik een dvd moet kopiëren met een DM8000, met ingebouwde harde schijf en dvd. Vraag 1: Hoe kan ik een film naar de harde schijf kopiëren en vervolgens naar de dvd? Vraag 2: Hoe kan ik een film rechtstreeks kopiëren naar een dvd Vraag 3: Hoe kan ik een film die op dvd staat naar de harde schijf kopiëren? PS: Ik hoop dat ik het goed heb kunnen voorleggen wat ik nodig heb. Ik heb totaal geen ervaring met dvd's kopiëren, ik heb dit nog nooit gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en indien mogelijk met een goed verstaanbare uitleg, bv. met een FAQ of iets dergelijks. Zo kunnnen andere mensen waarbij het ook niet lukt, het ook leren. Alvast bedankt, MuLTiMeDiA
MuLTiMeDiA Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Hallo is er niemand voor te helpen? Grtjes Origineel bericht van: MuLTiMeDiA Hallo, Graag had ik een gedetaileerde uitleg gekregen hoe ik een dvd moet kopiëren met een DM8000, met ingebouwde harde schijf en dvd. Vraag 1: Hoe kan ik een film naar de harde schijf kopiëren en vervolgens naar de dvd? Vraag 2: Hoe kan ik een film rechtstreeks kopiëren naar een dvd Vraag 3: Hoe kan ik een film die op dvd staat naar de harde schijf kopiëren? PS: Ik hoop dat ik het goed heb kunnen voorleggen wat ik nodig heb. Ik heb totaal geen ervaring met dvd's kopiëren, ik heb dit nog nooit gedaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en indien mogelijk met een goed verstaanbare uitleg, bv. met een FAQ of iets dergelijks. Zo kunnnen andere mensen waarbij het ook niet lukt, het ook leren. Alvast bedankt, MuLTiMeDiA
hemertje Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 wat geeft de HELP toets weer wanneer je in de DVDBurn plugin zit? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen