Seca3 Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Sinds vanmiddag kan ik de themakanalen niet meer bekijken. Het betreft Nederland 24, Geschiedenis 24, NGC Wild, en nog een paar van die zenders. Ik ontvang ze wel maar ze worden niet gedecodeerd (het Seca icoontje is geel ipv. groen op mijn Dreambox DM800HD). Andere kanalen op 23 graden krijg ik wel, het lijkt wel of het themapakket nu al in de steigers staat. De entitlements op mijn (Seca 3) kaartje staan op 2010-03-04. Heeft iemand een idee? Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
iRuud Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Origineel bericht van: Seca3 Sinds vanmiddag kan ik de themakanalen niet meer bekijken. Heeft iemand een idee? Even gecontroleerd voor je... De thema kanalen zijn hier normaal te ontvangen
Seca3 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Geplaatst: 1 januari 2010 Bedankt voor je antwoord iRuud. Ik ga verder "over" naar het andere draadje over de Themakanalen, dus wat mij betreft mag hier een slotje op. Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Seca3 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Probleem is inmiddels opgelost. Canal Digitaal heeft na een telefoontje mijnerzijds het Themapakket weer geactiveerd. Het is volgend hun nog niet duidelijk waarom het ineens was uitgezet, en ook is het niet duidelijk waarom alle informatie over dit pakket van hun website is verdwenen. We wachten het wel af. Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen