Handy Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Is het mogelijk om één kanaal op te nemen (interne harddisk DM7020) en op het zelfde ogenblik kijken naar een ander kanaal wel te verstaan op dezelfde transponder. Dat lukt mij niet en vind hier niet direct iets van. Ik gebruik Gimini 4.60
boaz Geplaatst: 1 januari 2010 Geplaatst: 1 januari 2010 Kan, mits de gebruikte cam dit ondersteund, even can handle 2 services aanvinken. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Handy Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Ik gebruik de interne kaartlezer met CCam laatste versie. Zie geen oplossing om het probleem in geval van versleuteld kanaal dat wordt opgenomen te zappen en kijken naar een ander kanaal.
WIWA Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Heb je can handle 2 services aangevinkt, zoals Boaz zei? Staat volgens mij ergens onder CI module.
mebo870 Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Je kunt binnen dezelfde transponder een andere zender kijken, terwijl je een programma aan het opnemen bent op je Harde schijf van de Dreambox. Daarvoor moet je wel een instelling in je Dreambox goed zetten. Druk op: Menu Instellingen Common Interface VINK AAN: Dual Encryptie The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen