Gast 260648 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Wie kan mij helpen? Ik ben geen technicus dus zou ik graag uitleg (overzicht) willen van de aansluitingen via en aan de hifi/vidio e.d. Mijn configuratie ziet er als volgt uit: TV=Sharp 46" ful HD Sony PS3 AV receiver TX-SR 605 (1080) Rebox RD 9000 HD PVR 5.1 Heko boxen set Het werkt niet naar behoren mn de aansluitingen op elkaar. Waar moeten de HDMI kabels (rechts streeks) naar toe e.d. Kunnen jullie mij helpen svp. bij voorbaat dank
RobbieT Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Heeft je TV een digitale (optische) uitgang voor het geluid? Zo ja, dan is het meestal het handigste om alle apparatuur met HDMI aansluitingen rechtstreeks op je TV aan te sluiten. En dan kan je het geluid via een digitale (optische / coax) interlink op je versterker aansluiten. Als je het op die manier aansluit dan kan de TV eventuele delays zelf regelen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast 260648 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb een een digitale (optische) uitgang, we gaan het gelijk proberen. Je hoort het nog wel of het gelukt is. Dank je wel Robbie
Gast satbird2002 Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 je hebt een onkyo AV met 2 hdmi ingangen en 1 uitgang. je kunt je ps3 op 1 ingang(1) aansluiten en je rebox ontvanger ook op een ingang(2) , vanuit de onkyo hdmi uitgang ga je met hdmi naar je LCD, thats it. wel in je onkyo je ingangen defineren staat in de handleiding van je onkyo. betekent wel dat je altijd je onkyo aan moet hebben om beeld en geluid te krijgen. tip: als je nog een scart heb liggen kun je de rebox nog als extra naar je LCD aansluiten. handig als je alleen de lcd wilt horen vooral in de ochtend met het journaal.