Gast info Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Ik woon regio Apeldoorn dus ga wel een keer naar de Transponder voor hulp en advies.... Dat de Dreambox een hobby apparaat is dat wist ik wel...Ik ben al vanaf het begin in het bezit van een Dreambox.Ik ben alleen nooit in de gelegenheid geweest om mij hier in te verdiepen wat betreft de diverse mogelijkheden om te branden en afspelen. Dat kon ik ook niet maken als ik een Dreambox verkocht dan was mijn uitleg ook vrij beperkt..Vooral ook omdat het ook weer veschil maakte welke image je draaide. De meeste site's die "hulp" geven zijn gebaseerd op E1 en dat is nu net niet hetzelfde als E2. De Dream bevalt voor 200% het is alleen jammer dat er toch b.v een DvD speler of Mediaplayer naast moet staan om de diverse gebrande cd's en dvd's te kunnen afspelen. Maar goed misschien dat in de toekomst er een kleine verandering komt? Gr.Info
DeBeek Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Citaat: De Dream bevalt voor 200% het is alleen jammer dat er toch b.v een DvD speler of Mediaplayer naast moet staan om de diverse gebrande cd's en dvd's te kunnen afspelen. Maar goed misschien dat in de toekomst er een kleine verandering komt? Al mijn +- 430 dvd's zijn gebrande dvd's tot nu toe nog geen 1 gehad die het niet deed. Het enige wat wel eens voorkomt is dat hij niet start met afspelen, even op pauze drukken en na 1 sec weer en hij start. Heb juist mijn dvd speler weggehaald..
metoo Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 waarom gebruik je de sata aansluiting niet voor de HDD? werkt vrijwel probleemloos. Je hebt de lastigste oplossing gekozen. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 metoo, laat hem nu eerst zijn origineel plan uitvoeren met de huidige USB disc, allerlei tussenoplossingen kan men nadien nog uitzoeken en aangaan. zoals info zelf al aangeeft is die al dagen bezig... een esata kost nog eens enkele handelingen en aanpassingen. ciao Compulsion Röyksopp
Gast info Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Al mijn +- 430 dvd's zijn gebrande dvd's tot nu toe nog geen 1 gehad die het niet deed. Het enige wat wel eens voorkomt is dat hij niet start met afspelen, even op pauze drukken en na 1 sec weer en hij start. Heb juist mijn dvd speler weggehaald.. Vertel mij dan aub wat ik nog mis????Elke gebrande dvd of cd die ik nu probeer geeft gewoon de melding dat er geen afspeelbare media aanwezig is???Ik kan door de mapjes bladeren maar er staat niets wat ik kan afspelen??? Een originele gekochte Dvd speelt die wel af. Gr.Info
Gast info Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Origineel bericht van: metoo waarom gebruik je de sata aansluiting niet voor de HDD? werkt vrijwel probleemloos. Je hebt de lastigste oplossing gekozen. Ik heb een interne HD via de Sata aangesloten.. Bedoel je dat??? En een Externe HD voor mijn gedownloade films Gr.Info
DeBeek Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Wat staat er precies op de dvd (mappen of folders) als je deze in je pc opent ? Zodra ik een dvd in de speler in de DM8000 stop krijg ik de vraag of ik deze wil afspelen. Neem aan dat de dvd speler plugin is geinstalleerd ? Probeer eens een schone flash met niets geinstalleerd, alleen de dvd speler, en kijk wat er dan gebeurd.
Gast info Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Origineel bericht van: DeBeek Wat staat er precies op de dvd (mappen of folders) als je deze in je pc opent ? Zodra ik een dvd in de speler in de DM8000 stop krijg ik de vraag of ik deze wil afspelen. Neem aan dat de dvd speler plugin is geinstalleerd ? Probeer eens een schone flash met niets geinstalleerd, alleen de dvd speler, en kijk wat er dan gebeurd. Diverse mappen staan er EXT - SEGMENT - MPEG2 - SVCD(Dit is een SVCD film) Misschien een stomme vraag maar hoe heet de dvd speler plugin dan??Ik heb Open Pli geinstalleerd en eigenlijk alleen de EPG Plugin gedownload. Gr.Info
DeBeek Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Citaat: Misschien een stomme vraag maar hoe heet de dvd speler plugin dan??Ik heb Open Pli geinstalleerd en eigenlijk alleen de EPG Plugin gedownload. Zie je in het menu dvd speler staan ?. indien ja dan is deze al geinstalleerd. Citaat: Diverse mappen staan er EXT - SEGMENT - MPEG2 - SVCD(Dit is een SVCD film) Ja maar dat is geen DVD en kan je niet via de dvd speler afspelen, Je zou het kunnen proberen via de Mediaplayer, maar denk dat de Dream dit formaat niet ondersteund.
Gast info Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo DeBeek.. Nee dat klopt ik heb veel films gedownload en die zijn allemaal verschillend van formaat..En om ze nu allemaal te moeten gaan omzetten naar DvD formaat dat zie ik ook niet zitten... Als ik de MediaPlayer Plugin installeer en gebruik dan crasht mijn DM8000 dus die gebruik ik ook niet meer.... Maar ik blijf lezen en hopen op de oplossing. Gr.Info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen